22.10.2019
Slavnostní shromáždění u příležitosti 90 let Ballnerovy hvězdárny

V pátek 18. října 2019 proběhlo slavnostní setkání u příležitosti výročí založení Ballnerovy hvězdárny. Ta vznikala ze soukromých prostředků Antonína Ballnera (1900-1972) v letech 1929 až 1935. Mezi slavnostními hosty byli přítomni nejen zástupci odborné veřejnosti, ale i představitelé vedení města Valašské Meziříčí, a především zástupci rodiny Antonína Ballnera v osobě jeho vnučky Růženy Jungbauerové.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Projekty » Realizované projekty » Spoločná cesta ku hviezdam

Spoločná cesta ku hviezdam

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. spolupracuje společně s Krajskou hvězdárnou v Žilině, pracovištěm Kysuckou hvezdárňou v Kysuckom Novom Meste, na realizaci zajímavého projektu „Spoločná cesta ku hviezdam“ orientovaného na podporu publicity a propagace činnosti obou pracovišt a jejich vzájemné spolupráce..

Podílí se tak na přípravě a vydání řady materiálů publicity k podpoře cestovního ruchu v příhraničním regionu SR-ČR. Naše hvězdárna zde vystupovala v roli přeshraničního partnera.

Hlavními výstupy projektu je příprava a realizace materiálů publicity: astronomický kalendář, turistická známka, magnetky,  brožura „Cesta ku hviezdam“ můžete získat nejen na Kysucách, ale i u nás.

Podrobnější informace o akcích a výstupech tohoto projektu najdete na webové stránce žadatele projektu www.astrokysuce.sk. Pokud se chcete podívat na náhledy hlavních výstupu projektu, jsou v elektronické podobě zveřejněny na webu Krajské hvězdárny v Žilině.