22.03.2020
Astronomický kroužek pokračuje v činnosti

Hvězdárna veřejnosti oznamuje, že astronomický kroužek pokračuje ve své činnosti ve formě videokonferencí (Skype). Důvodem jsou vládní nařízení, která fakticky znemožňují činnost kroužku v původní podobě. Nechceme ztratit kontakt se svými příznivci a zároveň chceme splnit závazky, které jsme dali účastníkům a jejich rodičům. Dále si uvědomujeme, že udržení současných sociálních kontaktů bude důležité i pro stav po skončení vládních opatření.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Odběr novinek

Pokud chcete být pravidelně informováni o všech podstatných novinkách na webových stránkách Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o. máme pro vás řešení. Nabízíme vám pravidelné týdenní automatické zasílání stručných informací formou e-mailu.

Systém funguje velmi jednoduše:

1. Pokud chcete být o novinkách pravidelně informováni, přihlásíte se k odběru novinek ve formě e-mailů.
  2. Abychom si ověřili, že to opravdu chcete, přijde vám potvrzovací e-mail s odkazem.
  3. Pokud novinky chcete opravdu odebírat, kliknete na odkaz a potvrdíte tak svůj zájem.
  4. Poté můžete každé pondělí očekávat e-mail s přehledem novinek.
  5. Pokud již dále novinky nebudete chtít do své elektronické schránky dostávat, najdete na konci každého e-mailu odkaz na odhlášení.
  6. Po kliknutí na odhlašovací odkaz budete vyzváni k potvrzení odhlášení a následně odhlášeni.

Věříme, že Vám tato služba pomůže a umožní vám sledovat nejen publikované novinky a zprávy z astronomie a kosmonautiky, ale i vše ostatní co se děje přímo na naší hvězdárně.

K odběru novinek se přihlašte zde:

Váš email:

novinky email