13.06.2019
Klub nadaných dětí

Od září 2019 zahájí na Hvězdárně Valašské Meziříčí, p. o. svoji činnost Klub nadaných dětí pod záštitou Mensy ČR. Přihlášky do klubu bude možné zaslat nebo osobně předat na hvězdárně již během prázdnin, první setkání zájemců o klub bude v sobotu 14. září 2019 ve 14:00 hodin na Hvězdárně Valašské Meziříčí.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Odběr novinek

Pokud chcete být pravidelně informováni o všech podstatných novinkách na webových stránkách Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o. máme pro vás řešení. Nabízíme vám pravidelné týdenní automatické zasílání stručných informací formou e-mailu.

Systém funguje velmi jednoduše:

1. Pokud chcete být o novinkách pravidelně informováni, přihlásíte se k odběru novinek ve formě e-mailů.
  2. Abychom si ověřili, že to opravdu chcete, přijde vám potvrzovací e-mail s odkazem.
  3. Pokud novinky chcete opravdu odebírat, kliknete na odkaz a potvrdíte tak svůj zájem.
  4. Poté můžete každé pondělí očekávat e-mail s přehledem novinek.
  5. Pokud již dále novinky nebudete chtít do své elektronické schránky dostávat, najdete na konci každého e-mailu odkaz na odhlášení.
  6. Po kliknutí na odhlašovací odkaz budete vyzváni k potvrzení odhlášení a následně odhlášeni.

Věříme, že Vám tato služba pomůže a umožní vám sledovat nejen publikované novinky a zprávy z astronomie a kosmonautiky, ale i vše ostatní co se děje přímo na naší hvězdárně.

K odběru novinek se přihlašte zde:

Váš email:

novinky email