13.06.2019
Klub nadaných dětí

Od září 2019 zahájí na Hvězdárně Valašské Meziříčí, p. o. svoji činnost Klub nadaných dětí pod záštitou Mensy ČR. Přihlášky do klubu bude možné zaslat nebo osobně předat na hvězdárně již během prázdnin, první setkání zájemců o klub bude v sobotu 14. září 2019 ve 14:00 hodin na Hvězdárně Valašské Meziříčí.

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. připravila pro všechny typy škol rozsáhlou nabídku pořadů a programů, zaměřených nejen na astronomii, kosmonautiku či meteorologii, ale také na klimatologii, geologii a další přírodní vědy.

Pořady jsou připraveny na míru dané cílové skupině. Dále jsme je rozdělili na pořady tzv. doplňkové výuky a rozšiřující výuky. Doplňková výuka mnohem těsněji navazuje na základní témata, která jsou ve školách probírána v různém rozsahu. Rozšiřující výuka je více zaměřena na vybrané téma, které v přiměřeném rozsahu rozšiřuje a prohlubuje. Často se věnuje i aktuálním informacím a událostem.

Některé programy je možné uskutečnit i u vás ve škole, na táborech, soustředěních apod. Jiné jsou však vázány na vybavení, které je k dispozici jen na hvězdárně.

Nabízené programy je možné vyhledávat a třídit podle níže uvedených kritérií. U každého pořadu najdete stručný popis a ilustrační obrázky. Navíc také anotaci programu ve formátu PDF pro snadné stažení a tisk.

Můžete však využít i zkrácené nabídky s vybranými programy pro jednotlivé stupně škol ve formátu pdf.

Věříme, že si z naší bohaté nabídky vyberete!

Pokud ne, obraťte se na nás a my se pokusíme vaše přání splnit.

Nabídka výukových a vzdělávacích programů