25.09.2018
Letní putování vesmírem 2018

Je již tradicí, že s odcházejícím létem se ohlédneme zpět a hodnotíme proběhlé události. K nim patří i astronomické tábory pro děti od 7 do 15 let věku, které na hvězdárně pořádáme desítky let. Letošní skladba táborů byla následující: v červenci pobytový astronomický tábor a v srpnu příměstský tábor.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů

Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 78, 757 01 Valašské Meziříčí, IČO 00098639 je příspěvkovou organizací Zlínského kraje, který je jejím zřizovatelem.

Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace je odborně specializované výzkumné, kulturně vzdělávací, informační a poradenské zařízení regionálního a nadregionálního charakteru.

V souladu s GDPR (General Data Protection Regulation) - Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), dále jen „GDPR" je Hvězdárna Valašské Meziříčí správcem osobních údajů.

V rámci zajišťování svých činností provádí Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace zpracování osobních údajů zejména pro následující účely:
a.    vedení evidence kontaktních údajů pro zasílání informací,
b.    vedení evidence osobních údajů v souvislosti s přihláškami na pořádané akce,
c.    zajišťování smluvních vztahů.

Základní dokumenty ochrany osobních údajů v organizaci