13.11.2020
Zákryty hvězd? Fascinující disciplína!

Stačí být ve správný čas na správném místě, a i pozorný amatér se může stát svědkem fascinující podívané. A když sledovaný úkaz navíc doloží kamerovým záznamem, může svým dílem přispět k bližšímu poznání nebeských objektů. Pozorování zákrytů hvězd je zkrátka vzrušující astronomická disciplína, a proto není divu, že Petr Zelený se jí věnuje bezmála třicet let.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů

Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 78, 757 01 Valašské Meziříčí, IČO 00098639 je příspěvkovou organizací Zlínského kraje, který je jejím zřizovatelem.

Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace je odborně specializované výzkumné, kulturně vzdělávací, informační a poradenské zařízení regionálního a nadregionálního charakteru.

V souladu s GDPR (General Data Protection Regulation) - Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), dále jen „GDPR" je Hvězdárna Valašské Meziříčí správcem osobních údajů.

V rámci zajišťování svých činností provádí Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace zpracování osobních údajů zejména pro následující účely:
a.    vedení evidence kontaktních údajů pro zasílání informací,
b.    vedení evidence osobních údajů v souvislosti s přihláškami na pořádané akce,
c.    zajišťování smluvních vztahů.

Základní dokumenty ochrany osobních údajů v organizaci