25.09.2018
Letní putování vesmírem 2018

Je již tradicí, že s odcházejícím létem se ohlédneme zpět a hodnotíme proběhlé události. K nim patří i astronomické tábory pro děti od 7 do 15 let věku, které na hvězdárně pořádáme desítky let. Letošní skladba táborů byla následující: v červenci pobytový astronomický tábor a v srpnu příměstský tábor.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás

O nás

Vítáme vás na internetových stránkách Hvězdárny Valašské Meziříčí, příspěvkové organizace Zlínského kraje.

Připravili jsme pro vás nejen informace o akcích, kterých se můžete zúčastnit (rádi se s vámi v prostorách hvězdárny uvidíme), ale chceme vás také stručně informovat o naší historii, přístrojovém vybavení, seznámit vás s naší odbornou činností, poskytnout vám mnoho zajímavých informací z výzkumu vesmíru apod. Využít k tomu můžete celou řadu rubrik těchto internetových stránek.

Na těchto stránkách najdete stručné informace ze současnosti i minulosti naší organizace.

• Kontakty - na jednotlivé pracovníky
  • Novinky - co je nového na naší hvězdárně
  • Historie - základní okamžiky již více jak padesátileté historie
  • Současnost - stručná informace o současnosti Hvězdárny Valašské Meziříčí
  • Rekonstrukce 2012 - informace o velké rekonstrukci hlavní budovy hvězdárny v roce 2012
  • Výroční zprávy - závěrečné zprávy o činnosti a hospodaření
  • VAS - občanské sdružení Valašská astronomická společnost
  • Odkazy - další zajímavé webové stránky
  • Kde nás najdete? - jak se k nám dostat
  • Mapa webu - jak se u nás neztratit
  • Veřejné zakázky a poptávky - infromace o veřejných zakázkách a poptávkách
  • Ochrana osobních údajů - informace v souladu s GDPR (General Data Protection Regulation) - Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679

Informace o otevírací době a vstupném pro individuální i skupinové návštěvníky najdete v sekci Pro návštěvníky - Otevírací doba a vstupné.

Přejeme dobrou zábavu i poučení!