13.06.2019
Klub nadaných dětí

Od září 2019 zahájí na Hvězdárně Valašské Meziříčí, p. o. svoji činnost Klub nadaných dětí pod záštitou Mensy ČR. Přihlášky do klubu bude možné zaslat nebo osobně předat na hvězdárně již během prázdnin, první setkání zájemců o klub bude v sobotu 14. září 2019 ve 14:00 hodin na Hvězdárně Valašské Meziříčí.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Dětem

Dětem

Hvězdárna Valašské Meziříčí nabízí pro šikovné holky a kluky celou řadou zajímavých možností, jak trávit volný čas.

Pro ty nejmenší a trochu větší jsou tu veselé a zábavné omalovánky, seslané z noční oblohy, příběhy vesmírného cestovatele pana Malíčka a obrázky o planetě Zemi a hvězdě Slunci.

Máš touhu poznat, jak funguje a vypadá vesmír? Zkus navštívit naše astronomické kroužky! Mimo jiné můžete na hvězdárně potkat i nové kamarády či další zajímavé lidi.

Nevíš, co budeš dělat o prázdninách, když tví přátelé odjeli s rodiči na dovolenou? Hvězdárna Ti nabízí super prázdniny při „letním putování vesmírem“, které je plné her, dovedností, nových informací, a také kamarádů a kamarádek.

Kosmické příběhy