22.09.2020
Blízký vzdálený svět zákrytů a erupcí

Odborný pracovník naší hvězdárny Ladislav Šmelcer se zhlédl v proměnných hvězdách. Už téměř čtvrt století patří k jejich zaníceným pozorovatelům. Svého času byl předsedou Sekce proměnných hvězd a exoplanet při České astronomické společnosti, nyní je jejím místopředsedou a pořadatelem celostátního praktika. Téma tajuplných vesmírných těles prolíná celým následujícím rozhovorem.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Dětem

Dětem

Hvězdárna Valašské Meziříčí nabízí pro šikovné holky a kluky celou řadou zajímavých možností, jak trávit volný čas.

Pro ty nejmenší a trochu větší jsou tu veselé a zábavné omalovánky, seslané z noční oblohy, příběhy vesmírného cestovatele pana Malíčka a obrázky o planetě Zemi a hvězdě Slunci.

Máš touhu poznat, jak funguje a vypadá vesmír? Zkus navštívit naše astronomické kroužky! Mimo jiné můžete na hvězdárně potkat i nové kamarády či další zajímavé lidi.

Nevíš, co budeš dělat o prázdninách, když tví přátelé odjeli s rodiči na dovolenou? Hvězdárna Ti nabízí super prázdniny při „letním putování vesmírem“, které je plné her, dovedností, nových informací, a také kamarádů a kamarádek.

Kosmické příběhy