25.09.2018
Letní putování vesmírem 2018

Je již tradicí, že s odcházejícím létem se ohlédneme zpět a hodnotíme proběhlé události. K nim patří i astronomické tábory pro děti od 7 do 15 let věku, které na hvězdárně pořádáme desítky let. Letošní skladba táborů byla následující: v červenci pobytový astronomický tábor a v srpnu příměstský tábor.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Projekty » Realizované projekty » Astronomie seniorům

Astronomie seniorům

Základní informace o projektu

Název projektu: ASTRONOMIE SENIORŮM
Poskytovatel dotace: Ministerstvo kultury, Maltézské náměstí 1, Praha 1 118 11; na základě  rozhodnutí č. 14062/2012 ORNK/ZMA
Dotační program: podpora rozvoje zájmových kulturních - mimouměleckých aktivit
Žadatel: Hvězdárna Valašské Meziříčí, Vsetínská 78, Valašské Meziříčí 757 01
Termín realizace: duben až listopad 2012
Kontakt: Mgr. Radek Kraus; rkraus@astrovm.cz; Tel.: 571 611 928

Základní myšlenka

Hlavním záměrem Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o. je pomocí projektu Astronomie seniorům obohatit kulturní nabídku seniorům, přiblížit jim současné znalosti o Vesmíru a pokroky světové kosmonautiky a předat ucelený přehled informací, který rozšiřuje všeobecný přehled seniorů  nejen v astronomii, ale také v souvisejících vědeckých a technických oborech.

Cílová skupina