13.11.2020
Zákryty hvězd? Fascinující disciplína!

Stačí být ve správný čas na správném místě, a i pozorný amatér se může stát svědkem fascinující podívané. A když sledovaný úkaz navíc doloží kamerovým záznamem, může svým dílem přispět k bližšímu poznání nebeských objektů. Pozorování zákrytů hvězd je zkrátka vzrušující astronomická disciplína, a proto není divu, že Petr Zelený se jí věnuje bezmála třicet let.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Projekty » Realizované projekty » Společně do stratosféry » Výstupy projektu SdS » Infotabule publicity projektu SDS

Infotabule publicity projektu SDS

Koncem roku 2013 byly dokončeny vzdělávací infotabule projektu Společně do stratosféry, které jsou určeny pro umístění na přenosné hliníkové stojany, tzv. "áčka". Jejich návrh vycházel ze snahy minimalizovat text a raději motivovat zajímavými obrázky z aktivit projektu, případně výsledky testovacích letů stratosférického balónu.

Tabule budou používány při běžných aktivitách projektu, jsou umístěny v hale Hvězdárny Valašské Meziříčí, ale budou také součástí publicity při starrtech stratosférických balónů se studentskými experimenty.

Obě informační tabule ke stažení (1,3 MB ;pdf)