22.09.2020
Blízký vzdálený svět zákrytů a erupcí

Odborný pracovník naší hvězdárny Ladislav Šmelcer se zhlédl v proměnných hvězdách. Už téměř čtvrt století patří k jejich zaníceným pozorovatelům. Svého času byl předsedou Sekce proměnných hvězd a exoplanet při České astronomické společnosti, nyní je jejím místopředsedou a pořadatelem celostátního praktika. Téma tajuplných vesmírných těles prolíná celým následujícím rozhovorem.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Projekty » Realizované projekty » Společně do stratosféry » Výstupy projektu SdS » Vzdělávací programy pro školy

Vzdělávací programy pro školy

V rámci projektu Společně do stratosféry jsme ve spolupráci s přeshraničním partnerem realizovali celkem 16 vzdělávacích a motivačních akcí na školách v České republice a na Slovensku. Hlavním cílem akcí bylo nejen vzdělávat, ale zejména motivovat a seznámit mladé lidi s náplní práce slovenského partnera Organizace pro vesmírné aktivity.

Prezentace pro školy v České republice

Prezentace ke stažení ve formátu pdf (1,9 MB)

Prezentace pro školy na Slovensku

Prezentace ke stažení ve formátu pdf (2,5 MB)

NásledujícíZpět
Motivační besedy SDS - Slovensko

Sérii besed jsme zahajovali na Základní škole na ulici Slovanská v Púchove.