27.04.2021
Vydejte se s námi do stratosféry!

Touha prozkoumat stratosféru a její vliv nejen na živé organismy stojí za projektem s názvem Společně na hranici vesmíru. Jeho cílem je vytvořit, podpořit a udržet malé vývojové a výzkumné týmy složené z techniků a výzkumníků z obou stran česko-slovenské hranice. Projekt jsme začali realizovat v listopadu 2020 a i přes nepřízeň okolních podmínek, úspěšně pokračuje.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Projekty » Realizované projekty » Astronomické cestování » Informace z realizace » Stav realizace projektu Astronomické cestování

Stav realizace projektu Astronomické cestování

Projekt úspěšně realizuje projektový tým a podrobnosti o stavu realizace najdete ve zvláštní aktualitě publikované přímo v Astronomických a kosmonautických aktualitách na stránkách Hvězdárny Valašské Meziříčí.

Pokud se chcete dovědět více, přečtěte si článek Realizace projektu Astronomické cestování se dostala do druhé poloviny.