Na počátku ledna tohoto roku organizovala hvězdárna pro členy astronomického kroužku školní kolo astronomické olympiády v kategorii EF (8. a 9. třída.). Za necelých 60 minut museli její účastníci odpovědět na cca 20 otázek a vypočítat několik příkladů. Tak například museli znát termíny jako radiant, atmosférická refrakce anebo Langrandeův bod. Matematicky pak měli zvládnout např. výpočet rychlosti vzdalování hvězdy.
Od září 2022 bude Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. nabírat nové zájemce do Klubu nadaných dětí, který zde funguje pod záštitou Dětské mensy již od roku 2019.
Ve školním roce 2022/2023 otevíráme klub pro děti, které budou v tomto školním roce navštěvovat 3. – 5. třídu ZŠ.
Touha prozkoumat stratosféru a její vliv nejen na živé organismy stojí za projektem s názvem Společně na hranici vesmíru. Jeho cílem je vytvořit, podpořit a udržet malé vývojové a výzkumné týmy složené z techniků a výzkumníků z obou stran česko-slovenské hranice. Projekt jsme začali realizovat v listopadu 2020 a i přes nepřízeň okolních podmínek, úspěšně pokračuje.
V rámci běžného provozu a rozvoje organizace i realizace projektů poptáváme v režimu zadávání zakázek malého rozsahu dle platných směrnic a pokynů dodávky zboží a služeb. Z důvodů rovného přístupu a transparentnosti zveřejňujeme poptávky na dodávky na této stránce.
Pokud máte zájem nabídnout nám poptávané zboží či služby, seznamte se s podmínkami a termíny uvedenými níže. Rádi posoudíme vaši nabídku. Děkujeme!
Lhůta pro podání nabídky: | 20. března 2023 v 10:00 hodin |
Popis poptávky: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. - Archivní systém pro specializovanou knihovnu a archiv organizace v provozně-technickém objektu Předmětem veřejné zakázky na dodávky je: Odstranění stávajících skladby podlahy v místnosti č. 1.08 Provozně-technického objektu Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o. a realizace nové podlahové konstrukce včetně základových prahů pod kolejnice pojízdného archivačního regálového systému se speciálními držáky kotvenými do betonové podlahy a podkladního betonu. Účelem vybudování nové skladby podlahy dle PD je následná instalace pojízdného archivačního regálového systému včetně dodávky stacionárních ocelových regálů pro archivací knihovního fondu a dokumentů v prostoru Provozně technického objektu Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o. |
Zadavatel: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí |
Předpokládaná hodnota poptávky/veřejné zakázky: | 460 000 Kč včetně DPH |
Podrobnější informace: | Soubor volně stažitelné a dostupné kompletní zadávací dokumentace ve formátu rar (2,66 MB). |
Zveřejněno: | 6. března 2023 |
Rozhodnutí o výběru nejvýhodnější nabídky (pdf; 587 kB)
Lhůta pro podání nabídky: | 06. prosince 2022 do 10:00 hodin |
Popis poptávky: |
Obnova serveru a datového úložiště – hardware i software a pořízení IT techniky Předmětem veřejné zakázky na dodávky je:
|
Zadavatel: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Příkazník: |
Předpokládaná hodnota poptávky/veřejné zakázky: |
Část A - 834 710,00 Kč bez DPH Část B - 41 000,00 Kč bez DPH Celkem - 875 710,00 Kč bez DPH |
Podrobnější informace: | Profil zadavatele |
Zveřejněno: | 24. listopadu 2022 |
Lhůta pro podání nabídky: | 14. dubna 2022 do 12:00 hodin (termínem předložení se rozumí převzetí nabídky poptávajícím) |
Popis poptávky: |
Revitalizace a dovybavení meteorologické budky v areálu Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o. Jedná se o úpravu klasické meteorologické budky a její kompletní zpřístupnění veřejnosti, což představuje kompletní očištění, drobné opravy a nátěr meteorologické budky včetně úpravy okolí, dodání a montáže nových přístupových ocelových schůdků. |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Předpokládaná hodnota poptávky/veřejné zakázky: | 29 000 Kč včetně 21 % DPH |
Spolufinancování akce: |
Předmět této veřejné zakázky je spolufinancován z operačního programu Interreg V-A Slovenská republika – Česká republika 2014-2020 v rámci projektu „Společně o počasí – meteorologie pro všechny“, č. projektu CZ/FMP/11b/07/097, Fond malých projektů. |
Podrobnější informace: |
Podrobnější informace k rozsahu a povaze poptávaných služeb – ke stažení – Poptávka - repase meteobudky - projekt SOP-final (pdf, 258 kB). |
Zveřejněno: | 4. dubna 2022 |
Lhůta pro podání nabídky: | 23. 08. 2021 do 15:00 hodin |
Popis poptávky: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. - Venkovní geologická expozice – jesenické krystalinikum Realizace stavby s názvem : Hvězdárna Valašské Meziříčí, p.o. – Venkovní geologická expozice – Jesenické krystalinikum. Předmětem díla bude vybudování pěších komunikací (mlatové chodníky) o celkové ploše 32 m2 a vybudování 13 kruhových ploch o průměru max. 140 cm pro umístění geologických vzorků. |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Předpokládaná hodnota poptávky/veřejné zakázky: | 223 908 Kč bez DPH tj. 270 929 Kč včetně 21 % DPH |
Spolufinancování akce: |
Předmět této veřejné zakázky je spolufinancován z operačního programu Interreg V-A Slovenská republika – Česká republika 2014-2020 v rámci projektu „Venkovní geologická expozice – jesenické krystalinikum“, č. projektu CZ/FMP/6c/06/081, Fond malých projektů kód 304000J915. |
Podrobnější informace: | Profil zadavatele |
Zveřejněno: | 9. srpna 2021 |
Lhůta pro podání nabídky: | 9. 9. 2020 do 13:00 hodin |
Popis poptávky: |
Projektová dokumentace - Hvězdárna Valašské Meziříčí – výzkumné, vzdělávací a inovační centrum |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Společnost pověřená výkonem zadavatelských činností: | Obchodní firma: MCI SERVIS, s.r.o. Sídlo: Pod Vodojemem 2607, 760 01 Zlín Zastoupená: Mgr. Martou Černou, jednatelkou IČ: 27718158 DIČ: CZ27718158 |
Předpokládaná hodnota poptávky/veřejné zakázky: | 1 235 430,- Kč bez DPH |
Podrobnější informace: | Profil zadavatele |
Zveřejněno: | 26. srpna 2020 |
Lhůta pro podání nabídky: | 7. září 2020 do 11:00 hodin |
Popis poptávky: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. - Využití a zpřístupnění centrální části areálu Hvězdárny Valašské Meziříčí – část B zahradnické služby |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Spolufinancování akce: | Název programu: Interreg V-A Slovenská republika – Česká republika 2014-2020 Fond malých projektů kód 304000J915 a to poskytnutím NFP Název projektu: Využití a zpřístupnění centrální části areálu Hvězdárny Valašské Meziříčí Kód projektu: CZ/FMP/6c/04/069 |
Předpokládaná hodnota poptávky/veřejné zakázky: | 170.517 Kč bez DPH tj. 206 325 Kč včetně DPH |
Zadávací dokumentace: |
01-Zadavaci-dokumentace-sluzby-VZCCA-web (pdf; 362 kB) Soubor kompletní zadávací dokumentace ve formátu rar (2,87 MB). |
Zveřejněno: | 18. srpna 2020 |
Lhůta pro podání nabídky: | 8. 7. 2020 do 13:30 hodin |
Popis poptávky: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. - Využití a zpřístupnění centrální části areálu Hvězdárny Valašské Meziříčí |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Společnost pověřená výkonem zadavatelských činností: | Obchodní firma: MCI SERVIS, s.r.o. Sídlo: Pod Vodojemem 2607, 760 01 Zlín Zastoupená: Mgr. Martou Černou, jednatelkou IČ: 27718158 DIČ: CZ27718158 |
Předpokládaná hodnota poptávky/veřejné zakázky: | 983 494,- Kč Část A: 812 977,- Kč bez DPH Část B: 170 517,- Kč bez DPH |
Podrobnější informace: | Profil zadavatele |
Zveřejněno: | 23. června 2020 |
Rozhodnutí poptávajícího o výběru nejvýhodnější nabídky (pdf; 784 kB)
Lhůta pro podání nabídky: | 16. 4. 2018 DO 12:00 hodin |
Popis poptávky: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. - ÚVODNÍ STUDIE K ZÁMĚRU VÝSTAVBY OBJEKTU: VZDĚLÁVACÍ, VÝZKUMNÉ A INOVAČNÍ CENTRUM PRO MLÁDEŽ |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Předpokládaná hodnota poptávky/veřejné zakázky: | 182 000 Kč včetně DPH |
Podrobnější informace: |
Text výzvy/poptávky (Poptávka studie VVICM - VZ_2018_1_01.docx; 43 kB) Příloha č. 1 – Požadovaný rozsah a obsah studi (Příloha č. 01 - Poptávka studie VVICM - požadovaný rozsah a obsah studie.docx; 30 kB) Příloha č. 2 – Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (Příloha č. 02 - Poptávka studie VVICM - čestné prohlášení.docx; 17 kB) Příloha č. 3 – Krycí list nabídky (Příloha č. 03 - Poptávka studie VVICM - krycí list.docx; 23 kB) Příloha k poptávce Specifikace studie VVICM - Hvězdárna ValMez (Příloha k poptávce Specifikace studie VVICM - Hvězdárna ValMez.pdf; 585 kB) |
Zveřejněno: | 3. dubna 2018 |
Dodatečné informace: | Odpověď na dotaz ze strany zájemců |
Lhůta pro podání nabídky: | 6. 3. 2017 do 11:00 hodin |
Popis poptávky: |
„Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. – energeticky úsporná opatření na provozně-technickém objektu" Klasifikace předmětu zadávacího řízení: Kód CPV: stavební práce 45000000-7 tepelné izolace - 45321000-3 instalace a montáž dveří a oken a souvisejících výrobků - 45421100-5 instalace a montáž ústředního topení - 45331100,7 |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Společnost pověřená výkonem zadavatelských činností: | Obchodní firma: MCI SERVIS, s.r.o. Sídlo: Pod Vodojemem 2607, 760 01 Zlín Zastoupená: Mgr. Martou Černou, jednatelkou IČ: 27718158 DIČ: CZ27718158 |
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: | 1 080 000,- Kč bez DPH |
Podrobnější informace: |
Text Výzvy (pdf; 1,7 MB). Podrobnější informace a celý text je uveřejněn na profilu zadavatele. |
Zveřejněno: | 16. února 2017 |
Lhůta pro podání nabídky: | 14. 2. 2017 do 09:00 hodin |
Popis poptávky: |
„Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. – Odstranění havarijního stavu budov – 2. etapa“ - revitalizace a modernizace otáčení centrální kopule Klasifikace předmětu zadávacího řízení: Kód CPV: astronomické a optické nástroje 38630000-0 elektroinstalační práce 45310000-3 stavební práce 45000000-7 |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Společnost pověřená výkonem zadavatelských činností: | Obchodní firma: MCI SERVIS, s.r.o. Sídlo: Pod Vodojemem 2607, 760 01 Zlín Zastoupená: Mgr. Martou Černou, jednatelkou IČ: 27718158 DIČ: CZ27718158 |
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: | 367 000,- Kč bez DPH |
Podrobnější informace: |
Text Výzvy (pdf; 1,9 MB). Podrobnější informace a celý text je uveřejněn na profilu zadavatele. |
Zveřejněno: | 26. ledna 2017 |
Lhůta pro předložení nabídky: | do 31. října 2016 do 12:00 hodin (termínem předložení se rozumí převzetí nabídky poptávajícím) |
Popis poptávky: |
Kompletní dodávka vnitřního vybavení (dle přiložené Specifikace poptávky) včetně dopravy a instalace v místě plnění dodávky – budova odborného pracoviště Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o. Interiérové vybavení – úložné prostory, skříně a expoziční vitríny. |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel Telefon: 571 611 928 E-mail: libor.lenza@astrovm.cz Kontaktní osoba: Ladislav Šmelcer E-mail: lsmelcer@astrovm.cz |
Podrobnější informace: |
Podrobnější informace k rozsahu a povaze poptávaného zboží a služeb – ke stažení – Poptávka na dodávku zboží a služeb 01/2016 (pdf, 258 kB). Přílohy k poptávce: Příloha č. 1 - Specifikace k poptávce číslo 01/2016 (pdf, 349 kB) v editovatelné formě (s tabulkou pro cenovou nabídku) (doc, 71 kB) Příloha č. 2 - Výkresová část - půdorys - (pdf, 784 kB) - sestavy - (pdf, 6,38 MB) Příloha č. 3 - Smlouva o dodávce specifikace k poptávce číslo 01/2016 (pdf, 246 kB) Cenové nabídky prosím předložte osobně v sídle poptávajícího nebo e-mailem na adresu libor.lenza@astrovm.cz ve lhůtě pro předložení nabídek. Cenu prosím uvádějte bez DPH, vyjádřete výši DPH a cenu konečnou včetně DPH. Místo plnění: Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., Vsetínská 78, 757 01 Valašské Meziříčí |
Zveřejněno: | 19. října 2016 |
Lhůta pro podání nabídky: | 25.8.2016 do 10:00 hodin |
Popis poptávky: |
„Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. – Odstranění havarijního stavu budov – 2. etapa“ Části veřejné zakázky: část A – stavební práce Klasifikace předmětu zadávacího řízení: |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Společnost pověřená výkonem zadavatelských činností: | Obchodní firma: MCI SERVIS, s.r.o. Sídlo: Pod Vodojemem 2607, 760 01 Zlín Zastoupená: Mgr. Martou Černou, jednatelkou IČ: 27718158 DIČ: CZ27718158 |
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: | 3 480 000,- Kč bez DPH |
Podrobnější informace: |
Text Výzvy část A (pdf; 2,6 MB), text Výzvy část B (pdf; 2,32 MB) Podrobnější informace a celý text je uveřejněn na profilu zadavatele. |
Zveřejněno: | 10. srpna 2016 |
Lhůta pro předložení nabídky: | do 27. července 2015 do 10:00 hodin (termínem předložení se rozumí převzetí nabídky poptávajícím) |
Popis poptávky: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. - Odstranění havarijního stavu budov – 2. etapa – zpracování projektové dokumentace a inženýrská činnost Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace v rozsahu pro realizaci výše uvedené stavební zakázky na odstranění havarijního stavu
na pozemcích parc. č. 1076, 935/1 v k.ú. 776360 Valašské Meziříčí-Město, včetně inženýrské činnosti do zajištění stavebního povolení a autorského dozoru v průběhu realizace stavby. Předpokládaná cena celé zakázky činí 205 990,- Kč včetně DPH. TEXT VÝZVY K PODÁNÍ NABÍDKY VZ/2015/2/01 (pdf, 364 kB) |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel |
Podrobnější informace: |
Zadávací dokumentaci si zájemci vyžádají na adrese: Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., Vsetínská 78, 757 01 Valašské Meziříčí nebo elektronicky na e-mailové adrese: libor.lenza@astrovm.cz. Zadávací dokumentace se předává výhradně v elektronické podobě na CD-ROM. Podrobnosti jsou uvedeny v textu Výzvy. Cenové nabídky prosím předložte osobně v sídle poptávajícího nebo e-mailem na adresu libor.lenza@astrovm.cz ve lhůtě pro předložení nabídek. Místo plnění: Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., Vsetínská 78, 757 01 Valašské Meziříčí. |
Zveřejněno: | 14. července 2015 |
Lhůta pro předložení nabídky: | do 27. července 2015 do 09:00 hodin (termínem předložení se rozumí převzetí nabídky poptávajícím) |
Popis poptávky: |
Zpracování energetického auditu pro přípravu investiční akce „Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. – energeticky úsporná opatření na provozně-technickém objektu“ Zpracování a dodání energetický auditu provozně-technického objektu (objekt č. p. 237, par. č. 1077, k. ú. 776360 Valašské Meziříčí), komunikace s poskytovatelem dotace ve věci EA a jeho součástí, poradenská činnosti pro objednatele. Energetický audit bude zpracován se všemi níže uvedenými součástmi pro žádost o dotaci v rámci Operačního programu Životní prostředí 2014 – 2020 (prioritní osa 5. Specifický cíl 1: Snížit energetickou náročnost veřejných budov a zvýšit využití obnovitelných zdrojů energie). Předpokládaná cena celé zakázky činí 36 000,- Kč včetně DPH. |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel |
Podrobnější informace: |
Podrobnější informace k rozsahu a povaze poptávaných služeb – ke stažení – Poptávka zpracování energetického auditu pro přípravu investiční akce (pdf, 320kB). Cenové nabídky prosím předložte osobně v sídle poptávajícího nebo e-mailem na adresu libor.lenza@astrovm.cz ve lhůtě pro předložení nabídek. Cenu prosím uvádějte bez DPH, vyjádřete výši DPH a cenu konečnou včetně DPH. Místo plnění: Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., Vsetínská 78, 757 01 Valašské Meziříčí |
Zveřejněno: | 13. července 2015 |
Lhůta pro předložení nabídky: | do 10. listopadu 2014 do 10:00 hodin (termínem předložení se rozumí převzetí nabídky poptávajícím) |
Popis poptávky: |
Stavební práce - Výměna vnějšího vodovodu v areálu hvězdárny ve Valašském Meziříčí - VNĚJŠÍ VODOVOD. Předmětem stavebních prací je výměna stávajícího areálového rozvodu studené pitné vody na hvězdárně ve Valašském Meziříčí. Jedná se o výměnu potrubí vnitřního vodovodu – jeho vnější části. Vodovod bude veden ve stávající trase současného rozvodu vody, který je technicky zastaralý a z tohoto důvodu bylo přikročeno k jeho výměně. Stávající potrubí pitné vody vedené pod terénem z důvodu zachování provozu areálu nebude demontováno a nové potrubí bude přikládáno ke stávajícímu rozvodu. Součástí prací je také výměna venkovních armatur, napojení stávajících objektů v rozsahu projektové dokumentace a zhotovení částí vnitřních rozvodů v provozně-technickém objektu a budově odborního pracoviště. Součástí zakázky je také položení 2 ks chrániček pro kabelové propojení hlavní budovy hvězdárny a budovy odborného pracoviště. Předpokládaná cena celé zakázky činí 218 000,- Kč včetně DPH |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: |
Podrobnější informace k rozsahu a povaze staveních prací najdete v projektové dokumentaci - ke stažení zkomprimovaný soubor (539 kB). Cenové nabídky prosím předložte osobně v sídle poptávajícího nebo e-mailem na adresu libor.lenza@astrovm.cz ve lhůtě pro předložení nabídky. Cenové nabídky přijímáme pouze ve formě vyplněného slepého rozpočtu (51 kB). Prohlídka areálu s možností dotazů je stanovena na čtvrtek 6.listopadu 2014 na 8:00 hodin. Zahájení stavby: 12. 11. 2014 Ukončení a předání stavby včetně nezbytných dokumentů: 5. 12. 2014 Místo plnění: Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., Vsetínská 78, 757 01 Valašské Meziříčí |
Zveřejněno: | 30. října 2014 |
Rozhodnuti zadavatele (pdf; 131 kB) o výběru nejvýhodnější nabídky.
Smlouva o dílo (pdf; 2,8 MB) uzavřená na realizaci veřené zakázky.
Přílohy smlouvy: harmonogram (pdf; 456 kB), rozpočet část 1 (pdf; 3 MB) a část 2 (pdf; 1,8 MB).
Dodatek č. 1 ke smlouvě.
Lhůta pro předložení nabídky: | do 9. října 2013 do 09:00 hodin (termínem předložení se rozumí převzetí nabídky poptávajícím) |
Popis poptávky: |
Veřejná zakázka malého rozsahu na stavební práce. Zadavatel požaduje a) Geopark SO01 - zhotovení drenáží a odvodnění lokality; vybudování zpevněných ploch a komunikací pro vzdělávací expozice, ploch pro umístění geologických vzorků vzdělávacího geoparku – Jak vznikaly Karpaty. b) Vzdělávací a naučný park SO02 – zhotovení zemních prací a vybudování zpevněných ploch speciální technologií, dodávky zámečnických konstrukcí, jejich přesné osazení, úpravy terénu pro 4 části SO02: Podrobný rozsah předmětu veřejné zakázky malého rozsahu je uveden v prováděcí projektové dokumentaci, která je uvedena v příloze č. 3. Maximální cena celé zakázky činí 758 424 Kč včetně 21% DPH. |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: |
Další nezbytné dokumenty k podání nabídky: Příloha č. 1 - Návrh smlouvy o dílo Příloha č. 2 - Krycí list nabídky Příloha č. 3 - Prováděcí projektová dokumentace. Projektovou dokumentaci poskytujeme (zdarma) na vyžádání dle podmínek a pravidel uvedených ve výzvě. Příloha č. 4 - Výkaz výměr - slepý rozpočet. Výkaz výměr je součástí projektové dokumentace, kterou poskytujeme (zdarma) na vyžádání dle podmínek a pravidel uvedených ve výzvě. Příloha č. 5 - Vzor Čestného prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů Příloha č. 6 - Čestné prohlášení dodavatele o splnění požadavků dle § 68 odst. 3 |
Zveřejněno: | 27. září 2013 |
Jedná se o zakázky spolufinancované z OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013.
Rozhodnuti zadavatele (pdf; 127 kB) o výběru nejvýhodnější nabídky.
Smlouva o dílo (pdf; 2 MB) uzavřená na realizaci veřené zakázky.
Přílohy smlouvy: harmonogram (pdf; 55 kB), rozpočet (pdf; 2,4 MB).
Lhůta pro předložení nabídky: | do 9. října 2013 do 09:00 hodin (termínem předložení se rozumí převzetí nabídky poptávajícím) |
Popis poptávky: |
Veřejná zakázka malého rozsahu na dodávky.
a) kompletní dodávku vzdělávací expozice pro inovativní vzdělávací program modul Brána do vesmíru (část Astronomie – VV01) v hale hlavní budovy včetně panelů a tabulí, včetně montáže a elektronických součástí (nejsou součástí zakázky) + stojany na prezentaci vzdělávacích materiálů. b) kompletní dodávku vitrín, popisů, štítků, informačních tabulí v objektu Ballnerovy hvězdárny pro vzdělávací expozici historických i současných měřících meteorologických přístrojů (nejsou součástí zakázky) v rámci modul Brána do vesmíru (část Meteorologie – VV02). Podrobný rozsah předmětu veřejné zakázky malého rozsahu je uveden v prováděcí projektové dokumentaci, kterou si mohou zájemci dle informací ve výzvě vyžádat. Maximální cena celé zakázky činí 514 111 Kč včetně 21% DPH.
|
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: |
Další nezbytné dokumenty k podání nabídky: Příloha č. 1 - Návrh smlouvy o dílo Příloha č. 2 - Krycí list nabídky Příloha č. 3 - Prováděcí projektová dokumentace. Projektovou dokumentaci poskytujeme (zdarma) na vyžádání dle podmínek a pravidel uvedených ve výzvě. Příloha č. 4 - Výkaz výměr - slepý rozpočet. Výkaz výměr je součástí projektové dokumentace, kterou poskytujeme (zdarma) na vyžádání dle podmínek a pravidel uvedených ve výzvě. Příloha č. 5 - Vzor Čestného prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů Příloha č. 6 - Čestné prohlášení dodavatele o splnění požadavků dle § 68 odst. 3 |
Zveřejněno: | 27. září 2013 |
Jedná se o zakázky spolufinancované z OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013.
Lhůta pro předložení nabídky: | do 15. dubna 2013 do 12:00 hodin (termínem předložení se rozumí převzetí nabídky poptávajícím) |
Popis poptávky: |
PŘÍPRAVA, VÝROBA A DODÁVKA TIŠTĚNÝCH MATERIÁLŮ Maximální cena celé zakázky činí 234 230,- Kč včetně DPH Celý text poptávky na dodávku zboží/služeb (pdf; 556 kB) |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: |
Podrobnější informace o požadavcích a parametrech jednotlivých tiskovin najdete v Příloze č. 1 (xls; 41kB), která slouží zároveň jako podklad pro uvedení nabídkové ceny.
Doplňující informace k poptávce Z důvodu zajištění rovného zacházení se všemi uchazeči zveřejňujeme odpovědi na doplňující otázky a upřesnění technických parmaterů tisků. Rozhodnutí o výběru nejvýhodnější nabídky ze dne 16. 4. 2013 |
Zveřejněno: | 29.března 2013 |
Jedná se o zakázky spolufinancované z OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013.
Akce je realizována s finanční výpomocí Zlínského kraje.
Dodatek č. 2 ke smlouvě uzavřený smluvními stranami
Lhůta pro předložení nabídky: | do 20. srpna 2012 do 10:00 hodin |
Popis poptávky: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, p.o. odstranění havarijního stavu budov – 1. etapa – dodávka materiálu a zhotovení betonové atiky včetně klempířských prvků a jejich kotvení, odbourání betonových prvků, úpravy zateplení střešního pláště a návazných klempířských prvků Maximální cena celé zakázky je 164 000,- Kč včetně DPH Celý text Výzvy k podání nabídky (pdf; 386 kB) |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: |
Související přílohy a dokumenty: - Odůvodnění oslovení jednoho uchazeče (pdf; 204 kB) - Krycí list (doc; 65 kB) - Výkaz výměr - slepý rozpočet (pdf; 336kB) - Návrh dodatku č. 02 k SOD (pdf; 232 kB) |
Zveřejněno: | 17. srpna 2012 |
Rozhodnuti zadavatele o výběru nejvýhodnější nabídky.
Oznámení uchazeče o veřenou zakázku.
Výzva zadavatele uchazeči druhému v pořadí k uzavření smlouvy.
Smlouva o dílo uzavřená na realizaci veřené zakázky.
Dodatek č. 1 ke Smlouvě o dílo uzavřená smluvními stranami.
Lhůta pro podání nabídky: | 28. 5. 2012. v 10.00 hodin |
Popis poptávky: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. - Odstranění havarijního stavu budov - 1. etapa Klasifikace předmětu zadávacího řízení: |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Společnost pověřená výkonem zadavatelských činností: | Obchodní firma: MCI SERVIS, s.r.o. Sídlo: Pod Vodojemem 2607, 760 01 Zlín Zastoupená: Mgr. Martou Černou, jednatelkou IČ: 27718158 DIČ: CZ27718158 |
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: | 2.660.300,- Kč bez DPH |
Podrobnější informace: | Podrobnější informace a celý text Písemné výzvy k podání nabídky. |
Zveřejněno: | 15. května 2012 |
Lhůta pro předložení nabídky: | do 25. dubna 2012 do 10:00 hodin |
Popis poptávky: |
Výkon funkce technického dozoru stavebníka a koordinátora BOZP na staveništi uzavřená dle § 566 a n. zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů Maximální cena celé zakázky je 66 000,- Kč včetně DPH Celý text poptávky na dodávku služeb (doc; 49 kB) |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: |
Podrobnější informace o požadavcích a parametrech najdete v textu poptávky (doc; 49 kB) a přílohách: - Návrh mandátní smlouvy na výkon TDS a koordinátora BOZP (doc; 205 kB) - Hlavní činnosti koordinátora (doc; 30 kB) - Vzor změnového listu (doc; 74 kB) |
Zveřejněno: | 12. dubna 2012 |
Výzva na veřejnou zakázku VZ/2012/01 byla dne 25.04.2012 ZRUŠENA!
Oznámení rozhodnutí zadavatele o zrušení zadávacího řízení (jpg; 600 kB)
Lhůta pro podání nabídky: | 16. 4. 2012. v 10.00 hodin |
Popis poptávky: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. - Odstranění havarijního stavu budov - 1. etapa Klasifikace předmětu zadávacího řízení: |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Společnost pověřená výkonem zadavatelských činností: | Obchodní firma: RTS, a. s. Sídlo: Lazaretní 13, 615 00 Brno Právní forma: 121 – akciová společnost Zastoupená: Ing. Jiřím Košuličem – předsedou představenstva Za zadání odpovídá: Ing. Aleš Houserek – ředitel divize Veřejné zakázky IČ: 255 33 843 DIČ: CZ25533843 |
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: | 2.660.300,- Kč bez DPH |
Podrobnější informace: | Podrobnější informace a celý text Písemné výzvy k podání nabídky. |
Zveřejněno: | 30. března 2012 |
Lhůta pro předložení nabídky: | do 25. března 2011 do 10:00 hodin |
Popis poptávky: |
Dodávka slunečního dalekohledu a spektroskopu s příslušenstvím a montáží Maximální cena celé zakázky je 68 000,- Kč včetně DPH Celý text poptávky na dodávku zboží/služeb (doc; 199 kB) |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: | Podrobnější informace o požadavcích a parametrech najdete v textu poptávky (doc; 199 kB), která slouží zároveň jako podklad pro uvedení nabídkové ceny. |
Zveřejněno: | 15. března 2011 |
Jedná se o zakázku spolufinancovanou z OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013 Fondu mikroprojektů.
Lhůta pro předložení nabídky: | do 25. března 2011 do 10:00 hodin |
Popis poptávky: |
Kompletní dodávka nábytku včetně dopravy a instalace v místě plnění dodávky Maximální cena celé zakázky je 68 400,- Kč včetně DPH Celý text poptávky na dodávku zboží/služeb (doc; 199 kB) |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: | Podrobnější informace o požadavcích a parametrech najdete v textu poptávky (doc; 199 kB), která slouží zároveň jako podklad pro uvedení nabídkové ceny. |
Zveřejněno: | 14. března 2011 |
Jedná se o zakázku spolufinancovanou z OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013 Fondu mikroprojektů.
Lhůta pro předložení nabídky: | do 25. března 2011 do 10:00 hodin |
Popis poptávky: |
KOMPLETNÍ DODÁVKA 2 KS NOTEBOOKŮ, LCD DATAPROJEKTORU A REPROSOUSTAVY VČETNĚ KOMPLETNÍ KABELÁŽE A MONTÁŽE NA MÍSTĚ Maximální cena celé zakázky je 70 560,- Kč včetně DPH Celý text poptávky na dodávku zboží/služeb (doc; 195 kB) |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: | Podrobnější informace o požadavcích a parametrech najdete v textu poptávky (doc; 195 kB), která slouží zároveň jako podklad pro uvedení nabídkové ceny. |
Zveřejněno: | 14. března 2011 |
Jedná se o zakázku spolufinancovanou z OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013 Fondu mikroprojektů.
Lhůta pro předložení nabídky: | do 14. února 2011 do 10:00 hodin |
Popis poptávky: |
PŘÍPRAVA, VÝROBA A DODÁVKA TIŠTĚNÝCH MATERIÁLŮ Maximální cena celé zakázky ve finančně náročnější variantě je Celý text poptávky na dodávku zboží/služeb (doc; 178 kB) |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: | Podrobnější informace o požadavcích a parametrech jednotlivých tiskovin najdete v Příloze č. 1 (xls; 36 kB), která slouží zároveň jako podklad pro uvedení nabídkové ceny. |
Zveřejněno: | 1.února 2011 |
Jedná se o zakázky spolufinancované z OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013.
Akce je realizována s finanční výpomocí Zlínského kraje.
Rozhodnuti zadavatele o výběru nejvýhodnější nabídky.
Lhůta pro předložení nabídky: | do 15. listopadu 2010 do 11:00 hodin |
Popis poptávky: |
Dodávka astronomických přístrojů (dalekohledů a montáží) Celková předpokládaná cena 278 550 CZK bez DPH tj. 334 260 CZK včetně DPH |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: |
01 Výzva k podání nabídky VZ/2010/2/02 Zadávací dokumentace: 02 Příloha k výzvě k podání nabídky - VZ_2010_2_02 |
Zveřejněno: | 1. listopadu 2010 |
Jedná se o zakázku spolufinancovanou z OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013.
Akce je realizována s finanční výpomocí Zlínského kraje.
Výzva na veřejnou zakázku VZ/2010/2/01 byla dne 29.10.2010 ZRUŠENA!
Informace o zrušení zakázky.
Lhůta pro předložení nabídky: | do 20. října 2010 do 11:00 hodin |
Popis poptávky: |
Dodávka astronomických přístrojů (dalekohledů a montáží) Celková předpokládaná cena 278 550 CZK bez DPH. |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: |
01 Výzva k podání nabídky VZ/2010/2/01 Zadávací dokumentace: 02 Příloha k výzvě k podání nabídky - VZ_2010_2_01 |
Období poptávky: | 29. září - 20. října 2010 |
Popis poptávky: |
Dodávka mapových podkladů, spolupráce na přípravě a realizace tisku tématicky specifických marketingových materiálů dle uvedené specifikace v rámci projektu Astronomické cestování Celková předpokládaná cena 190 000 CZK bez DPH. |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 57
|
autor: Libor Lenža