Od září 2022 bude Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. nabírat nové zájemce do Klubu nadaných dětí, který zde funguje pod záštitou Dětské mensy již od roku 2019.
Ve školním roce 2022/2023 otevíráme klub pro děti, které budou v tomto školním roce navštěvovat 3. – 5. třídu ZŠ.
Touha prozkoumat stratosféru a její vliv nejen na živé organismy stojí za projektem s názvem Společně na hranici vesmíru. Jeho cílem je vytvořit, podpořit a udržet malé vývojové a výzkumné týmy složené z techniků a výzkumníků z obou stran česko-slovenské hranice. Projekt jsme začali realizovat v listopadu 2020 a i přes nepřízeň okolních podmínek, úspěšně pokračuje.
Stačí být ve správný čas na správném místě, a i pozorný amatér se může stát svědkem fascinující podívané. A když sledovaný úkaz navíc doloží kamerovým záznamem, může svým dílem přispět k bližšímu poznání nebeských objektů. Pozorování zákrytů hvězd je zkrátka vzrušující astronomická disciplína, a proto není divu, že Petr Zelený se jí věnuje bezmála třicet let.
V rámci běžného provozu a rozvoje organizace i realizace projektů poptáváme v režimu zadávání zakázek malého rozsahu dle platných směrnic a pokynů dodávky zboží a služeb. Z důvodů rovného přístupu a transparentnosti zveřejňujeme poptávky na dodávky na této stránce.
Pokud máte zájem nabídnout nám poptávané zboží či služby, seznamte se s podmínkami a termíny uvedenými níže. Rádi posoudíme vaši nabídku. Děkujeme!
Lhůta pro podání nabídky: | 06. prosince 2022 do 10:00 hodin |
Popis poptávky: |
Obnova serveru a datového úložiště – hardware i software a pořízení IT techniky Předmětem veřejné zakázky na dodávky je:
|
Zadavatel: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Příkazník: |
Předpokládaná hodnota poptávky/veřejné zakázky: |
Část A - 834 710,00 Kč bez DPH Část B - 41 000,00 Kč bez DPH Celkem - 875 710,00 Kč bez DPH |
Podrobnější informace: | Profil zadavatele |
Zveřejněno: | 24. listopadu 2022 |
Lhůta pro podání nabídky: | 14. dubna 2022 do 12:00 hodin (termínem předložení se rozumí převzetí nabídky poptávajícím) |
Popis poptávky: |
Revitalizace a dovybavení meteorologické budky v areálu Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o. Jedná se o úpravu klasické meteorologické budky a její kompletní zpřístupnění veřejnosti, což představuje kompletní očištění, drobné opravy a nátěr meteorologické budky včetně úpravy okolí, dodání a montáže nových přístupových ocelových schůdků. |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Předpokládaná hodnota poptávky/veřejné zakázky: | 29 000 Kč včetně 21 % DPH |
Spolufinancování akce: |
Předmět této veřejné zakázky je spolufinancován z operačního programu Interreg V-A Slovenská republika – Česká republika 2014-2020 v rámci projektu „Společně o počasí – meteorologie pro všechny“, č. projektu CZ/FMP/11b/07/097, Fond malých projektů. |
Podrobnější informace: |
Podrobnější informace k rozsahu a povaze poptávaných služeb – ke stažení – Poptávka - repase meteobudky - projekt SOP-final (pdf, 258 kB). |
Zveřejněno: | 4. dubna 2022 |
Lhůta pro podání nabídky: | 23. 08. 2021 do 15:00 hodin |
Popis poptávky: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. - Venkovní geologická expozice – jesenické krystalinikum Realizace stavby s názvem : Hvězdárna Valašské Meziříčí, p.o. – Venkovní geologická expozice – Jesenické krystalinikum. Předmětem díla bude vybudování pěších komunikací (mlatové chodníky) o celkové ploše 32 m2 a vybudování 13 kruhových ploch o průměru max. 140 cm pro umístění geologických vzorků. |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Předpokládaná hodnota poptávky/veřejné zakázky: | 223 908 Kč bez DPH tj. 270 929 Kč včetně 21 % DPH |
Spolufinancování akce: |
Předmět této veřejné zakázky je spolufinancován z operačního programu Interreg V-A Slovenská republika – Česká republika 2014-2020 v rámci projektu „Venkovní geologická expozice – jesenické krystalinikum“, č. projektu CZ/FMP/6c/06/081, Fond malých projektů kód 304000J915. |
Podrobnější informace: | Profil zadavatele |
Zveřejněno: | 9. srpna 2021 |
Lhůta pro podání nabídky: | 9. 9. 2020 do 13:00 hodin |
Popis poptávky: |
Projektová dokumentace - Hvězdárna Valašské Meziříčí – výzkumné, vzdělávací a inovační centrum |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Společnost pověřená výkonem zadavatelských činností: | Obchodní firma: MCI SERVIS, s.r.o. Sídlo: Pod Vodojemem 2607, 760 01 Zlín Zastoupená: Mgr. Martou Černou, jednatelkou IČ: 27718158 DIČ: CZ27718158 |
Předpokládaná hodnota poptávky/veřejné zakázky: | 1 235 430,- Kč bez DPH |
Podrobnější informace: | Profil zadavatele |
Zveřejněno: | 26. srpna 2020 |
Lhůta pro podání nabídky: | 7. září 2020 do 11:00 hodin |
Popis poptávky: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. - Využití a zpřístupnění centrální části areálu Hvězdárny Valašské Meziříčí – část B zahradnické služby |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Spolufinancování akce: | Název programu: Interreg V-A Slovenská republika – Česká republika 2014-2020 Fond malých projektů kód 304000J915 a to poskytnutím NFP Název projektu: Využití a zpřístupnění centrální části areálu Hvězdárny Valašské Meziříčí Kód projektu: CZ/FMP/6c/04/069 |
Předpokládaná hodnota poptávky/veřejné zakázky: | 170.517 Kč bez DPH tj. 206 325 Kč včetně DPH |
Zadávací dokumentace: |
01-Zadavaci-dokumentace-sluzby-VZCCA-web (pdf; 362 kB) Soubor kompletní zadávací dokumentace ve formátu rar (2,87 MB). |
Zveřejněno: | 18. srpna 2020 |
Lhůta pro podání nabídky: | 8. 7. 2020 do 13:30 hodin |
Popis poptávky: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. - Využití a zpřístupnění centrální části areálu Hvězdárny Valašské Meziříčí |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Společnost pověřená výkonem zadavatelských činností: | Obchodní firma: MCI SERVIS, s.r.o. Sídlo: Pod Vodojemem 2607, 760 01 Zlín Zastoupená: Mgr. Martou Černou, jednatelkou IČ: 27718158 DIČ: CZ27718158 |
Předpokládaná hodnota poptávky/veřejné zakázky: | 983 494,- Kč Část A: 812 977,- Kč bez DPH Část B: 170 517,- Kč bez DPH |
Podrobnější informace: | Profil zadavatele |
Zveřejněno: | 23. června 2020 |
Rozhodnutí poptávajícího o výběru nejvýhodnější nabídky (pdf; 784 kB)
Lhůta pro podání nabídky: | 16. 4. 2018 DO 12:00 hodin |
Popis poptávky: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. - ÚVODNÍ STUDIE K ZÁMĚRU VÝSTAVBY OBJEKTU: VZDĚLÁVACÍ, VÝZKUMNÉ A INOVAČNÍ CENTRUM PRO MLÁDEŽ |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Předpokládaná hodnota poptávky/veřejné zakázky: | 182 000 Kč včetně DPH |
Podrobnější informace: |
Text výzvy/poptávky (Poptávka studie VVICM - VZ_2018_1_01.docx; 43 kB) Příloha č. 1 – Požadovaný rozsah a obsah studi (Příloha č. 01 - Poptávka studie VVICM - požadovaný rozsah a obsah studie.docx; 30 kB) Příloha č. 2 – Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (Příloha č. 02 - Poptávka studie VVICM - čestné prohlášení.docx; 17 kB) Příloha č. 3 – Krycí list nabídky (Příloha č. 03 - Poptávka studie VVICM - krycí list.docx; 23 kB) Příloha k poptávce Specifikace studie VVICM - Hvězdárna ValMez (Příloha k poptávce Specifikace studie VVICM - Hvězdárna ValMez.pdf; 585 kB) |
Zveřejněno: | 3. dubna 2018 |
Dodatečné informace: | Odpověď na dotaz ze strany zájemců |
Lhůta pro podání nabídky: | 6. 3. 2017 do 11:00 hodin |
Popis poptávky: |
„Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. – energeticky úsporná opatření na provozně-technickém objektu" Klasifikace předmětu zadávacího řízení: Kód CPV: stavební práce 45000000-7 tepelné izolace - 45321000-3 instalace a montáž dveří a oken a souvisejících výrobků - 45421100-5 instalace a montáž ústředního topení - 45331100,7 |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Společnost pověřená výkonem zadavatelských činností: | Obchodní firma: MCI SERVIS, s.r.o. Sídlo: Pod Vodojemem 2607, 760 01 Zlín Zastoupená: Mgr. Martou Černou, jednatelkou IČ: 27718158 DIČ: CZ27718158 |
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: | 1 080 000,- Kč bez DPH |
Podrobnější informace: |
Text Výzvy (pdf; 1,7 MB). Podrobnější informace a celý text je uveřejněn na profilu zadavatele. |
Zveřejněno: | 16. února 2017 |
Lhůta pro podání nabídky: | 14. 2. 2017 do 09:00 hodin |
Popis poptávky: |
„Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. – Odstranění havarijního stavu budov – 2. etapa“ - revitalizace a modernizace otáčení centrální kopule Klasifikace předmětu zadávacího řízení: Kód CPV: astronomické a optické nástroje 38630000-0 elektroinstalační práce 45310000-3 stavební práce 45000000-7 |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Společnost pověřená výkonem zadavatelských činností: | Obchodní firma: MCI SERVIS, s.r.o. Sídlo: Pod Vodojemem 2607, 760 01 Zlín Zastoupená: Mgr. Martou Černou, jednatelkou IČ: 27718158 DIČ: CZ27718158 |
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: | 367 000,- Kč bez DPH |
Podrobnější informace: |
Text Výzvy (pdf; 1,9 MB). Podrobnější informace a celý text je uveřejněn na profilu zadavatele. |
Zveřejněno: | 26. ledna 2017 |
Lhůta pro předložení nabídky: | do 31. října 2016 do 12:00 hodin (termínem předložení se rozumí převzetí nabídky poptávajícím) |
Popis poptávky: |
Kompletní dodávka vnitřního vybavení (dle přiložené Specifikace poptávky) včetně dopravy a instalace v místě plnění dodávky – budova odborného pracoviště Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o. Interiérové vybavení – úložné prostory, skříně a expoziční vitríny. |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel Telefon: 571 611 928 E-mail: libor.lenza@astrovm.cz Kontaktní osoba: Ladislav Šmelcer E-mail: lsmelcer@astrovm.cz |
Podrobnější informace: |
Podrobnější informace k rozsahu a povaze poptávaného zboží a služeb – ke stažení – Poptávka na dodávku zboží a služeb 01/2016 (pdf, 258 kB). Přílohy k poptávce: Příloha č. 1 - Specifikace k poptávce číslo 01/2016 (pdf, 349 kB) v editovatelné formě (s tabulkou pro cenovou nabídku) (doc, 71 kB) Příloha č. 2 - Výkresová část - půdorys - (pdf, 784 kB) - sestavy - (pdf, 6,38 MB) Příloha č. 3 - Smlouva o dodávce specifikace k poptávce číslo 01/2016 (pdf, 246 kB) Cenové nabídky prosím předložte osobně v sídle poptávajícího nebo e-mailem na adresu libor.lenza@astrovm.cz ve lhůtě pro předložení nabídek. Cenu prosím uvádějte bez DPH, vyjádřete výši DPH a cenu konečnou včetně DPH. Místo plnění: Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., Vsetínská 78, 757 01 Valašské Meziříčí |
Zveřejněno: | 19. října 2016 |
Lhůta pro podání nabídky: | 25.8.2016 do 10:00 hodin |
Popis poptávky: |
„Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. – Odstranění havarijního stavu budov – 2. etapa“ Části veřejné zakázky: část A – stavební práce Klasifikace předmětu zadávacího řízení: |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Společnost pověřená výkonem zadavatelských činností: | Obchodní firma: MCI SERVIS, s.r.o. Sídlo: Pod Vodojemem 2607, 760 01 Zlín Zastoupená: Mgr. Martou Černou, jednatelkou IČ: 27718158 DIČ: CZ27718158 |
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: | 3 480 000,- Kč bez DPH |
Podrobnější informace: |
Text Výzvy část A (pdf; 2,6 MB), text Výzvy část B (pdf; 2,32 MB) Podrobnější informace a celý text je uveřejněn na profilu zadavatele. |
Zveřejněno: | 10. srpna 2016 |
Lhůta pro předložení nabídky: | do 27. července 2015 do 10:00 hodin (termínem předložení se rozumí převzetí nabídky poptávajícím) |
Popis poptávky: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. - Odstranění havarijního stavu budov – 2. etapa – zpracování projektové dokumentace a inženýrská činnost Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace v rozsahu pro realizaci výše uvedené stavební zakázky na odstranění havarijního stavu
na pozemcích parc. č. 1076, 935/1 v k.ú. 776360 Valašské Meziříčí-Město, včetně inženýrské činnosti do zajištění stavebního povolení a autorského dozoru v průběhu realizace stavby. Předpokládaná cena celé zakázky činí 205 990,- Kč včetně DPH. TEXT VÝZVY K PODÁNÍ NABÍDKY VZ/2015/2/01 (pdf, 364 kB) |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel |
Podrobnější informace: |
Zadávací dokumentaci si zájemci vyžádají na adrese: Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., Vsetínská 78, 757 01 Valašské Meziříčí nebo elektronicky na e-mailové adrese: libor.lenza@astrovm.cz. Zadávací dokumentace se předává výhradně v elektronické podobě na CD-ROM. Podrobnosti jsou uvedeny v textu Výzvy. Cenové nabídky prosím předložte osobně v sídle poptávajícího nebo e-mailem na adresu libor.lenza@astrovm.cz ve lhůtě pro předložení nabídek. Místo plnění: Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., Vsetínská 78, 757 01 Valašské Meziříčí. |
Zveřejněno: | 14. července 2015 |
Lhůta pro předložení nabídky: | do 27. července 2015 do 09:00 hodin (termínem předložení se rozumí převzetí nabídky poptávajícím) |
Popis poptávky: |
Zpracování energetického auditu pro přípravu investiční akce „Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. – energeticky úsporná opatření na provozně-technickém objektu“ Zpracování a dodání energetický auditu provozně-technického objektu (objekt č. p. 237, par. č. 1077, k. ú. 776360 Valašské Meziříčí), komunikace s poskytovatelem dotace ve věci EA a jeho součástí, poradenská činnosti pro objednatele. Energetický audit bude zpracován se všemi níže uvedenými součástmi pro žádost o dotaci v rámci Operačního programu Životní prostředí 2014 – 2020 (prioritní osa 5. Specifický cíl 1: Snížit energetickou náročnost veřejných budov a zvýšit využití obnovitelných zdrojů energie). Předpokládaná cena celé zakázky činí 36 000,- Kč včetně DPH. |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel |
Podrobnější informace: |
Podrobnější informace k rozsahu a povaze poptávaných služeb – ke stažení – Poptávka zpracování energetického auditu pro přípravu investiční akce (pdf, 320kB). Cenové nabídky prosím předložte osobně v sídle poptávajícího nebo e-mailem na adresu libor.lenza@astrovm.cz ve lhůtě pro předložení nabídek. Cenu prosím uvádějte bez DPH, vyjádřete výši DPH a cenu konečnou včetně DPH. Místo plnění: Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., Vsetínská 78, 757 01 Valašské Meziříčí |
Zveřejněno: | 13. července 2015 |
Lhůta pro předložení nabídky: | do 10. listopadu 2014 do 10:00 hodin (termínem předložení se rozumí převzetí nabídky poptávajícím) |
Popis poptávky: |
Stavební práce - Výměna vnějšího vodovodu v areálu hvězdárny ve Valašském Meziříčí - VNĚJŠÍ VODOVOD. Předmětem stavebních prací je výměna stávajícího areálového rozvodu studené pitné vody na hvězdárně ve Valašském Meziříčí. Jedná se o výměnu potrubí vnitřního vodovodu – jeho vnější části. Vodovod bude veden ve stávající trase současného rozvodu vody, který je technicky zastaralý a z tohoto důvodu bylo přikročeno k jeho výměně. Stávající potrubí pitné vody vedené pod terénem z důvodu zachování provozu areálu nebude demontováno a nové potrubí bude přikládáno ke stávajícímu rozvodu. Součástí prací je také výměna venkovních armatur, napojení stávajících objektů v rozsahu projektové dokumentace a zhotovení částí vnitřních rozvodů v provozně-technickém objektu a budově odborního pracoviště. Součástí zakázky je také položení 2 ks chrániček pro kabelové propojení hlavní budovy hvězdárny a budovy odborného pracoviště. Předpokládaná cena celé zakázky činí 218 000,- Kč včetně DPH |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: |
Podrobnější informace k rozsahu a povaze staveních prací najdete v projektové dokumentaci - ke stažení zkomprimovaný soubor (539 kB). Cenové nabídky prosím předložte osobně v sídle poptávajícího nebo e-mailem na adresu libor.lenza@astrovm.cz ve lhůtě pro předložení nabídky. Cenové nabídky přijímáme pouze ve formě vyplněného slepého rozpočtu (51 kB). Prohlídka areálu s možností dotazů je stanovena na čtvrtek 6.listopadu 2014 na 8:00 hodin. Zahájení stavby: 12. 11. 2014 Ukončení a předání stavby včetně nezbytných dokumentů: 5. 12. 2014 Místo plnění: Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., Vsetínská 78, 757 01 Valašské Meziříčí |
Zveřejněno: | 30. října 2014 |
Rozhodnuti zadavatele (pdf; 131 kB) o výběru nejvýhodnější nabídky.
Smlouva o dílo (pdf; 2,8 MB) uzavřená na realizaci veřené zakázky.
Přílohy smlouvy: harmonogram (pdf; 456 kB), rozpočet část 1 (pdf; 3 MB) a část 2 (pdf; 1,8 MB).
Dodatek č. 1 ke smlouvě.
Lhůta pro předložení nabídky: | do 9. října 2013 do 09:00 hodin (termínem předložení se rozumí převzetí nabídky poptávajícím) |
Popis poptávky: |
Veřejná zakázka malého rozsahu na stavební práce. Zadavatel požaduje a) Geopark SO01 - zhotovení drenáží a odvodnění lokality; vybudování zpevněných ploch a komunikací pro vzdělávací expozice, ploch pro umístění geologických vzorků vzdělávacího geoparku – Jak vznikaly Karpaty. b) Vzdělávací a naučný park SO02 – zhotovení zemních prací a vybudování zpevněných ploch speciální technologií, dodávky zámečnických konstrukcí, jejich přesné osazení, úpravy terénu pro 4 části SO02: Podrobný rozsah předmětu veřejné zakázky malého rozsahu je uveden v prováděcí projektové dokumentaci, která je uvedena v příloze č. 3. Maximální cena celé zakázky činí 758 424 Kč včetně 21% DPH. |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: |
Další nezbytné dokumenty k podání nabídky: Příloha č. 1 - Návrh smlouvy o dílo Příloha č. 2 - Krycí list nabídky Příloha č. 3 - Prováděcí projektová dokumentace. Projektovou dokumentaci poskytujeme (zdarma) na vyžádání dle podmínek a pravidel uvedených ve výzvě. Příloha č. 4 - Výkaz výměr - slepý rozpočet. Výkaz výměr je součástí projektové dokumentace, kterou poskytujeme (zdarma) na vyžádání dle podmínek a pravidel uvedených ve výzvě. Příloha č. 5 - Vzor Čestného prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů Příloha č. 6 - Čestné prohlášení dodavatele o splnění požadavků dle § 68 odst. 3 |
Zveřejněno: | 27. září 2013 |
Jedná se o zakázky spolufinancované z OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013.
Rozhodnuti zadavatele (pdf; 127 kB) o výběru nejvýhodnější nabídky.
Smlouva o dílo (pdf; 2 MB) uzavřená na realizaci veřené zakázky.
Přílohy smlouvy: harmonogram (pdf; 55 kB), rozpočet (pdf; 2,4 MB).
Lhůta pro předložení nabídky: | do 9. října 2013 do 09:00 hodin (termínem předložení se rozumí převzetí nabídky poptávajícím) |
Popis poptávky: |
Veřejná zakázka malého rozsahu na dodávky.
a) kompletní dodávku vzdělávací expozice pro inovativní vzdělávací program modul Brána do vesmíru (část Astronomie – VV01) v hale hlavní budovy včetně panelů a tabulí, včetně montáže a elektronických součástí (nejsou součástí zakázky) + stojany na prezentaci vzdělávacích materiálů. b) kompletní dodávku vitrín, popisů, štítků, informačních tabulí v objektu Ballnerovy hvězdárny pro vzdělávací expozici historických i současných měřících meteorologických přístrojů (nejsou součástí zakázky) v rámci modul Brána do vesmíru (část Meteorologie – VV02). Podrobný rozsah předmětu veřejné zakázky malého rozsahu je uveden v prováděcí projektové dokumentaci, kterou si mohou zájemci dle informací ve výzvě vyžádat. Maximální cena celé zakázky činí 514 111 Kč včetně 21% DPH.
|
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: |
Další nezbytné dokumenty k podání nabídky: Příloha č. 1 - Návrh smlouvy o dílo Příloha č. 2 - Krycí list nabídky Příloha č. 3 - Prováděcí projektová dokumentace. Projektovou dokumentaci poskytujeme (zdarma) na vyžádání dle podmínek a pravidel uvedených ve výzvě. Příloha č. 4 - Výkaz výměr - slepý rozpočet. Výkaz výměr je součástí projektové dokumentace, kterou poskytujeme (zdarma) na vyžádání dle podmínek a pravidel uvedených ve výzvě. Příloha č. 5 - Vzor Čestného prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů Příloha č. 6 - Čestné prohlášení dodavatele o splnění požadavků dle § 68 odst. 3 |
Zveřejněno: | 27. září 2013 |
Jedná se o zakázky spolufinancované z OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013.
Lhůta pro předložení nabídky: | do 15. dubna 2013 do 12:00 hodin (termínem předložení se rozumí převzetí nabídky poptávajícím) |
Popis poptávky: |
PŘÍPRAVA, VÝROBA A DODÁVKA TIŠTĚNÝCH MATERIÁLŮ Maximální cena celé zakázky činí 234 230,- Kč včetně DPH Celý text poptávky na dodávku zboží/služeb (pdf; 556 kB) |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: |
Podrobnější informace o požadavcích a parametrech jednotlivých tiskovin najdete v Příloze č. 1 (xls; 41kB), která slouží zároveň jako podklad pro uvedení nabídkové ceny.
Doplňující informace k poptávce Z důvodu zajištění rovného zacházení se všemi uchazeči zveřejňujeme odpovědi na doplňující otázky a upřesnění technických parmaterů tisků. Rozhodnutí o výběru nejvýhodnější nabídky ze dne 16. 4. 2013 |
Zveřejněno: | 29.března 2013 |
Jedná se o zakázky spolufinancované z OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013.
Akce je realizována s finanční výpomocí Zlínského kraje.
Dodatek č. 2 ke smlouvě uzavřený smluvními stranami
Lhůta pro předložení nabídky: | do 20. srpna 2012 do 10:00 hodin |
Popis poptávky: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, p.o. odstranění havarijního stavu budov – 1. etapa – dodávka materiálu a zhotovení betonové atiky včetně klempířských prvků a jejich kotvení, odbourání betonových prvků, úpravy zateplení střešního pláště a návazných klempířských prvků Maximální cena celé zakázky je 164 000,- Kč včetně DPH Celý text Výzvy k podání nabídky (pdf; 386 kB) |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: |
Související přílohy a dokumenty: - Odůvodnění oslovení jednoho uchazeče (pdf; 204 kB) - Krycí list (doc; 65 kB) - Výkaz výměr - slepý rozpočet (pdf; 336kB) - Návrh dodatku č. 02 k SOD (pdf; 232 kB) |
Zveřejněno: | 17. srpna 2012 |
Rozhodnuti zadavatele o výběru nejvýhodnější nabídky.
Oznámení uchazeče o veřenou zakázku.
Výzva zadavatele uchazeči druhému v pořadí k uzavření smlouvy.
Smlouva o dílo uzavřená na realizaci veřené zakázky.
Dodatek č. 1 ke Smlouvě o dílo uzavřená smluvními stranami.
Lhůta pro podání nabídky: | 28. 5. 2012. v 10.00 hodin |
Popis poptávky: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. - Odstranění havarijního stavu budov - 1. etapa Klasifikace předmětu zadávacího řízení: |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Společnost pověřená výkonem zadavatelských činností: | Obchodní firma: MCI SERVIS, s.r.o. Sídlo: Pod Vodojemem 2607, 760 01 Zlín Zastoupená: Mgr. Martou Černou, jednatelkou IČ: 27718158 DIČ: CZ27718158 |
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: | 2.660.300,- Kč bez DPH |
Podrobnější informace: | Podrobnější informace a celý text Písemné výzvy k podání nabídky. |
Zveřejněno: | 15. května 2012 |
Lhůta pro předložení nabídky: | do 25. dubna 2012 do 10:00 hodin |
Popis poptávky: |
Výkon funkce technického dozoru stavebníka a koordinátora BOZP na staveništi uzavřená dle § 566 a n. zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů Maximální cena celé zakázky je 66 000,- Kč včetně DPH Celý text poptávky na dodávku služeb (doc; 49 kB) |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: |
Podrobnější informace o požadavcích a parametrech najdete v textu poptávky (doc; 49 kB) a přílohách: - Návrh mandátní smlouvy na výkon TDS a koordinátora BOZP (doc; 205 kB) - Hlavní činnosti koordinátora (doc; 30 kB) - Vzor změnového listu (doc; 74 kB) |
Zveřejněno: | 12. dubna 2012 |
Výzva na veřejnou zakázku VZ/2012/01 byla dne 25.04.2012 ZRUŠENA!
Oznámení rozhodnutí zadavatele o zrušení zadávacího řízení (jpg; 600 kB)
Lhůta pro podání nabídky: | 16. 4. 2012. v 10.00 hodin |
Popis poptávky: |
Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. - Odstranění havarijního stavu budov - 1. etapa Klasifikace předmětu zadávacího řízení: |
Zadavatel: | Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 941/78, 757 01 Valašské Meziříčí Právní forma: 331 - Příspěvková organizace Zastoupená: Ing. Liborem Lenžou – ředitelem IČ: 00098639 DIČ: CZ00098639 |
Společnost pověřená výkonem zadavatelských činností: | Obchodní firma: RTS, a. s. Sídlo: Lazaretní 13, 615 00 Brno Právní forma: 121 – akciová společnost Zastoupená: Ing. Jiřím Košuličem – předsedou představenstva Za zadání odpovídá: Ing. Aleš Houserek – ředitel divize Veřejné zakázky IČ: 255 33 843 DIČ: CZ25533843 |
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: | 2.660.300,- Kč bez DPH |
Podrobnější informace: | Podrobnější informace a celý text Písemné výzvy k podání nabídky. |
Zveřejněno: | 30. března 2012 |
Lhůta pro předložení nabídky: | do 25. března 2011 do 10:00 hodin |
Popis poptávky: |
Dodávka slunečního dalekohledu a spektroskopu s příslušenstvím a montáží Maximální cena celé zakázky je 68 000,- Kč včetně DPH Celý text poptávky na dodávku zboží/služeb (doc; 199 kB) |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: | Podrobnější informace o požadavcích a parametrech najdete v textu poptávky (doc; 199 kB), která slouží zároveň jako podklad pro uvedení nabídkové ceny. |
Zveřejněno: | 15. března 2011 |
Jedná se o zakázku spolufinancovanou z OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013 Fondu mikroprojektů.
Lhůta pro předložení nabídky: | do 25. března 2011 do 10:00 hodin |
Popis poptávky: |
Kompletní dodávka nábytku včetně dopravy a instalace v místě plnění dodávky Maximální cena celé zakázky je 68 400,- Kč včetně DPH Celý text poptávky na dodávku zboží/služeb (doc; 199 kB) |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: | Podrobnější informace o požadavcích a parametrech najdete v textu poptávky (doc; 199 kB), která slouží zároveň jako podklad pro uvedení nabídkové ceny. |
Zveřejněno: | 14. března 2011 |
Jedná se o zakázku spolufinancovanou z OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013 Fondu mikroprojektů.
Lhůta pro předložení nabídky: | do 25. března 2011 do 10:00 hodin |
Popis poptávky: |
KOMPLETNÍ DODÁVKA 2 KS NOTEBOOKŮ, LCD DATAPROJEKTORU A REPROSOUSTAVY VČETNĚ KOMPLETNÍ KABELÁŽE A MONTÁŽE NA MÍSTĚ Maximální cena celé zakázky je 70 560,- Kč včetně DPH Celý text poptávky na dodávku zboží/služeb (doc; 195 kB) |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: | Podrobnější informace o požadavcích a parametrech najdete v textu poptávky (doc; 195 kB), která slouží zároveň jako podklad pro uvedení nabídkové ceny. |
Zveřejněno: | 14. března 2011 |
Jedná se o zakázku spolufinancovanou z OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013 Fondu mikroprojektů.
Lhůta pro předložení nabídky: | do 14. února 2011 do 10:00 hodin |
Popis poptávky: |
PŘÍPRAVA, VÝROBA A DODÁVKA TIŠTĚNÝCH MATERIÁLŮ Maximální cena celé zakázky ve finančně náročnější variantě je Celý text poptávky na dodávku zboží/služeb (doc; 178 kB) |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: | Podrobnější informace o požadavcích a parametrech jednotlivých tiskovin najdete v Příloze č. 1 (xls; 36 kB), která slouží zároveň jako podklad pro uvedení nabídkové ceny. |
Zveřejněno: | 1.února 2011 |
Jedná se o zakázky spolufinancované z OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013.
Akce je realizována s finanční výpomocí Zlínského kraje.
Rozhodnuti zadavatele o výběru nejvýhodnější nabídky.
Lhůta pro předložení nabídky: | do 15. listopadu 2010 do 11:00 hodin |
Popis poptávky: |
Dodávka astronomických přístrojů (dalekohledů a montáží) Celková předpokládaná cena 278 550 CZK bez DPH tj. 334 260 CZK včetně DPH |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: |
01 Výzva k podání nabídky VZ/2010/2/02 Zadávací dokumentace: 02 Příloha k výzvě k podání nabídky - VZ_2010_2_02 |
Zveřejněno: | 1. listopadu 2010 |
Jedná se o zakázku spolufinancovanou z OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013.
Akce je realizována s finanční výpomocí Zlínského kraje.
Výzva na veřejnou zakázku VZ/2010/2/01 byla dne 29.10.2010 ZRUŠENA!
Informace o zrušení zakázky.
Lhůta pro předložení nabídky: | do 20. října 2010 do 11:00 hodin |
Popis poptávky: |
Dodávka astronomických přístrojů (dalekohledů a montáží) Celková předpokládaná cena 278 550 CZK bez DPH. |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 571 611 928
E-mail: libor.lenza@astrovm.cz
|
Podrobnější informace: |
01 Výzva k podání nabídky VZ/2010/2/01 Zadávací dokumentace: 02 Příloha k výzvě k podání nabídky - VZ_2010_2_01 |
Období poptávky: | 29. září - 20. října 2010 |
Popis poptávky: |
Dodávka mapových podkladů, spolupráce na přípravě a realizace tisku tématicky specifických marketingových materiálů dle uvedené specifikace v rámci projektu Astronomické cestování Celková předpokládaná cena 190 000 CZK bez DPH. |
Odpovědná osoba: |
Ing. Libor Lenža, ředitel
Telefon: 57
|
autor: Libor Lenža