25.09.2018
Letní putování vesmírem 2018

Je již tradicí, že s odcházejícím létem se ohlédneme zpět a hodnotíme proběhlé události. K nim patří i astronomické tábory pro děti od 7 do 15 let věku, které na hvězdárně pořádáme desítky let. Letošní skladba táborů byla následující: v červenci pobytový astronomický tábor a v srpnu příměstský tábor.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Projekty » SeLOS - Společná laboratoř observační spektroskopie

SeLOS - Společná laboratoř observační spektroskopie

Po úspěšně řešeném projektu Rozvoj pozorování a spektroskopie meteorů a meteoritů, reg. č. R200401521 jsme v roce 2018 začali řešit další zajímavý projekt Regionální spolupráce AV ČR s názvem SeLOS - Společná laboratoř observační spektroskopie (reg. č. projektu R200401801). Nositelem projektu je Ústav fyzikální chemie J. Heyrovského, v. v. i. v Praze a regionálním partnerem je Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. Projekt byl podán na základě rámcové smlouvy mezi AV ČR a Zlínským krajem. Projekt obdržel podporu pro rok 2018.

Část projektového týmu z Ústavu fyzikální chemie J. Heyrovského, v. v. i. v Praze a Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o.

Část projektového týmu projektu SeLOS z Ústavu fyzikální chemie J. Heyrovského, v. v. i. v Praze a Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o.