16.09.2019
Astronomický kroužek 2019/2020

Ve středu 18.9.2019 v 15.30 hod se uskuteční na hvězdárně zahajovací schůzka astronomické kroužku pro všechny (téměř) příznivce denní a noční oblohy.

Před koncem prázdnin, v týdnu mezi 24. – 31. srpnem 2019, se na hvězdárně ve Valašském Meziříčí sešlo celkem 17 účastníků praktika pozorovatelů proměnných hvězd. Podobně jako v loňském roce se na letošním praktiku objevilo několik nováčků. Ale nebyly to úplní nováčci, neboť někteří z nich již prošli úpickou expedicí, takže o proměnných hvězdách už něco věděli.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Projekty » SeLOS - Společná laboratoř observační spektroskopie

SeLOS - Společná laboratoř observační spektroskopie

Po úspěšně řešeném projektu Rozvoj pozorování a spektroskopie meteorů a meteoritů, reg. č. R200401521 jsme v roce 2018 začali řešit další zajímavý projekt Regionální spolupráce AV ČR s názvem SeLOS - Společná laboratoř observační spektroskopie (reg. č. projektu R200401801). Nositelem projektu je Ústav fyzikální chemie J. Heyrovského, v. v. i. v Praze a regionálním partnerem je Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. Projekt byl podán na základě rámcové smlouvy mezi AV ČR a Zlínským krajem. Projekt obdržel podporu pro rok 2018.

Část projektového týmu z Ústavu fyzikální chemie J. Heyrovského, v. v. i. v Praze a Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o.

Část projektového týmu projektu SeLOS z Ústavu fyzikální chemie J. Heyrovského, v. v. i. v Praze a Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o.