13.06.2019
Klub nadaných dětí

Od září 2019 zahájí na Hvězdárně Valašské Meziříčí, p. o. svoji činnost Klub nadaných dětí pod záštitou Mensy ČR. Přihlášky do klubu bude možné zaslat nebo osobně předat na hvězdárně již během prázdnin, první setkání zájemců o klub bude v sobotu 14. září 2019 ve 14:00 hodin na Hvězdárně Valašské Meziříčí.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Projekty » SeLOS - Společná laboratoř observační spektroskopie

SeLOS - Společná laboratoř observační spektroskopie

Po úspěšně řešeném projektu Rozvoj pozorování a spektroskopie meteorů a meteoritů, reg. č. R200401521 jsme v roce 2018 začali řešit další zajímavý projekt Regionální spolupráce AV ČR s názvem SeLOS - Společná laboratoř observační spektroskopie (reg. č. projektu R200401801). Nositelem projektu je Ústav fyzikální chemie J. Heyrovského, v. v. i. v Praze a regionálním partnerem je Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. Projekt byl podán na základě rámcové smlouvy mezi AV ČR a Zlínským krajem. Projekt obdržel podporu pro rok 2018.

Část projektového týmu z Ústavu fyzikální chemie J. Heyrovského, v. v. i. v Praze a Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o.

Část projektového týmu projektu SeLOS z Ústavu fyzikální chemie J. Heyrovského, v. v. i. v Praze a Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o.