27.04.2021
Vydejte se s námi do stratosféry!

Touha prozkoumat stratosféru a její vliv nejen na živé organismy stojí za projektem s názvem Společně na hranici vesmíru. Jeho cílem je vytvořit, podpořit a udržet malé vývojové a výzkumné týmy složené z techniků a výzkumníků z obou stran česko-slovenské hranice. Projekt jsme začali realizovat v listopadu 2020 a i přes nepřízeň okolních podmínek, úspěšně pokračuje.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Odborná činnost » Meziplanetární hmota » Meteorické roje » Stanice Arborétum Mlýňany

Stanice Arborétum Mlýňany

Stejně jako na AGO Modrá se jedná o celooblohovou digitální kameru DMK41AU s vyšším rozlišením 1280x960 pixelů, je v provozu od srpna 2012.

Kamera je umístěná v areálu Arboreta Mlyňany SAV (Slovenská akademie věd). Stanice ARBo se páruje primárně se slovenskou stanicí AGO a v druhé řadě s maďarskými stanicemi.