01.06.2022
Klub nadaných dětí ve školním roce 2022/2023

Od září 2022 bude Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. nabírat nové zájemce do Klubu nadaných dětí, který zde funguje pod záštitou Dětské mensy již od roku 2019.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Vydařený program posledního zářijového víkendu

Vydařený program posledního zářijového víkendu

01.10.2009

O posledním zářijovém víkendu se na Hvězdárně Valašské Meziříčí uskutečnily dvě již tradiční akce. Tou první byla v pátek 25. září Evropská noc vědců 2009. Při této příležitosti nabízejí vědecké i popularizační organizace řadu programů, pořadů či prohlídek, při kterých můžou návštěvníci nakouknout vědcům „pod ruce“.

Od soboty 26. září pak na hvězdárně probíhalo Setkání starých meteorářů (SSM2009), při kterém si pozorovatelé meteorů připomněli konání celostátních meteorářských expedic, pořádaných v 50. letech 20. století také Na Hlavačkách nedaleko Valašské Bystřice.

Podrobnosti k oběma akcím naleznete v sekci Mediální výstupy.