27.04.2021
Vydejte se s námi do stratosféry!

Touha prozkoumat stratosféru a její vliv nejen na živé organismy stojí za projektem s názvem Společně na hranici vesmíru. Jeho cílem je vytvořit, podpořit a udržet malé vývojové a výzkumné týmy složené z techniků a výzkumníků z obou stran česko-slovenské hranice. Projekt jsme začali realizovat v listopadu 2020 a i přes nepřízeň okolních podmínek, úspěšně pokračuje.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Vydařený program posledního zářijového víkendu

Vydařený program posledního zářijového víkendu

01.10.2009

O posledním zářijovém víkendu se na Hvězdárně Valašské Meziříčí uskutečnily dvě již tradiční akce. Tou první byla v pátek 25. září Evropská noc vědců 2009. Při této příležitosti nabízejí vědecké i popularizační organizace řadu programů, pořadů či prohlídek, při kterých můžou návštěvníci nakouknout vědcům „pod ruce“.

Od soboty 26. září pak na hvězdárně probíhalo Setkání starých meteorářů (SSM2009), při kterém si pozorovatelé meteorů připomněli konání celostátních meteorářských expedic, pořádaných v 50. letech 20. století také Na Hlavačkách nedaleko Valašské Bystřice.

Podrobnosti k oběma akcím naleznete v sekci Mediální výstupy.