13.06.2019
Klub nadaných dětí

Od září 2019 zahájí na Hvězdárně Valašské Meziříčí, p. o. svoji činnost Klub nadaných dětí pod záštitou Mensy ČR. Přihlášky do klubu bude možné zaslat nebo osobně předat na hvězdárně již během prázdnin, první setkání zájemců o klub bude v sobotu 14. září 2019 ve 14:00 hodin na Hvězdárně Valašské Meziříčí.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Letní putování vesmírem 2018

V červenci se hvězdárna na 10 dnů proměnila v astronomický tábor pro 16 dětí, které se zabývaly nočním a denním pozorováním oblohy, fyzikálními experimenty, jednoduchými výpočty, zábavnými hrami a sportovními dovednostmi. Náročný program doplnil výlet do Pevnosti poznání v Olomouci a návštěva zámku Kinských ve Valašském Meziříčí.

Na srpen jsme připravili týdenní příměstský astronomický tábor pro holky a kluky, co si ještě netroufli na noční oblohu a spaní na hvězdárně. Během jednoho týdne si vyzkoušeli programovat roboty, zkoumali vlastnosti látek, hráli hry a byli na výletě v Olomouci.

Touto cestou chci poděkovat kolegům z hvězdárny za nezištnou pomoc při realizaci obou astronomických táborů.