16.09.2019
Astronomický kroužek 2019/2020

Ve středu 18. 9. 2019 v 15.30 hodin se uskuteční na hvězdárně zahajovací schůzka astronomického kroužku pro všechny (téměř) příznivce denní a noční oblohy.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Letní putování vesmírem 2018

V červenci se hvězdárna na 10 dnů proměnila v astronomický tábor pro 16 dětí, které se zabývaly nočním a denním pozorováním oblohy, fyzikálními experimenty, jednoduchými výpočty, zábavnými hrami a sportovními dovednostmi. Náročný program doplnil výlet do Pevnosti poznání v Olomouci a návštěva zámku Kinských ve Valašském Meziříčí.

Na srpen jsme připravili týdenní příměstský astronomický tábor pro holky a kluky, co si ještě netroufli na noční oblohu a spaní na hvězdárně. Během jednoho týdne si vyzkoušeli programovat roboty, zkoumali vlastnosti látek, hráli hry a byli na výletě v Olomouci.

Touto cestou chci poděkovat kolegům z hvězdárny za nezištnou pomoc při realizaci obou astronomických táborů.