22.09.2020
Blízký vzdálený svět zákrytů a erupcí

Odborný pracovník naší hvězdárny Ladislav Šmelcer se zhlédl v proměnných hvězdách. Už téměř čtvrt století patří k jejich zaníceným pozorovatelům. Svého času byl předsedou Sekce proměnných hvězd a exoplanet při České astronomické společnosti, nyní je jejím místopředsedou a pořadatelem celostátního praktika. Téma tajuplných vesmírných těles prolíná celým následujícím rozhovorem.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Večerní program 5. srpna zrušen

Večerní program 5. srpna zrušen

01.08.2011

Upozornění:

Upozorňujeme zájemce o astronomii, kteří se chystají navštívit večerní program Hvězdárny Valašské Meziříčí v pátek 5. srpna 2011, že hvězdárna bude uzavřena.

Důvodem k uzavření je konání letního astronomického praktika, a především návštěva amerického astronauta Andrew J. Feustela ve Valašském Meziříčí. Všem se omlouváme. Navštívit nás můžete v dalších plánovaných termínech.