13.06.2019
Klub nadaných dětí

Od září 2019 zahájí na Hvězdárně Valašské Meziříčí, p. o. svoji činnost Klub nadaných dětí pod záštitou Mensy ČR. Přihlášky do klubu bude možné zaslat nebo osobně předat na hvězdárně již během prázdnin, první setkání zájemců o klub bude v sobotu 14. září 2019 ve 14:00 hodin na Hvězdárně Valašské Meziříčí.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Seminář Kosmické technologie - pilotované lety mimořádně úspěšný

Seminář Kosmické technologie - pilotované lety mimořádně úspěšný

07.12.2011

O posledním listopadovém víkendu (25. až 27. 11. 2011) uspořádala Hvězdárna Valašské Meziříčí ve spolupráci s hvězdárnou v Partizánskom seminář na téma Kosmické technologie - pilotované lety. O velkém zájmu veřejnosti o kosmonautiku svědčí fakt, že se programu v sobotu odpoledne zúčastnilo více než 100 posluchačů. Možná k tomu přispěla i skutečnost, že mimořádným hostem akce byl slovenský kosmonaut Ivan Bella.

Podrobnější informace o průběhu semináře najdete v rubrice "Co se podařilo".

Materiály ze semináře (prezentace, sborník, zvukové záznamy) najdete na stránkách projektu Obloha na dlani.

autor: František