22.10.2019
Slavnostní shromáždění u příležitosti 90 let Ballnerovy hvězdárny

V pátek 18. října 2019 proběhlo slavnostní setkání u příležitosti výročí založení Ballnerovy hvězdárny. Ta vznikala ze soukromých prostředků Antonína Ballnera (1900-1972) v letech 1929 až 1935. Mezi slavnostními hosty byli přítomni nejen zástupci odborné veřejnosti, ale i představitelé vedení města Valašské Meziříčí, a především zástupci rodiny Antonína Ballnera v osobě jeho vnučky Růženy Jungbauerové.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Seminář Kosmické technologie - pilotované lety mimořádně úspěšný

Seminář Kosmické technologie - pilotované lety mimořádně úspěšný

07.12.2011

O posledním listopadovém víkendu (25. až 27. 11. 2011) uspořádala Hvězdárna Valašské Meziříčí ve spolupráci s hvězdárnou v Partizánskom seminář na téma Kosmické technologie - pilotované lety. O velkém zájmu veřejnosti o kosmonautiku svědčí fakt, že se programu v sobotu odpoledne zúčastnilo více než 100 posluchačů. Možná k tomu přispěla i skutečnost, že mimořádným hostem akce byl slovenský kosmonaut Ivan Bella.

Podrobnější informace o průběhu semináře najdete v rubrice "Co se podařilo".

Materiály ze semináře (prezentace, sborník, zvukové záznamy) najdete na stránkách projektu Obloha na dlani.

autor: František