13.06.2019
Klub nadaných dětí

Od září 2019 zahájí na Hvězdárně Valašské Meziříčí, p. o. svoji činnost Klub nadaných dětí pod záštitou Mensy ČR. Přihlášky do klubu bude možné zaslat nebo osobně předat na hvězdárně již během prázdnin, první setkání zájemců o klub bude v sobotu 14. září 2019 ve 14:00 hodin na Hvězdárně Valašské Meziříčí.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Noc vědců 2012

Noc vědců 2012

08.10.2012

V pátek 28. září se Hvězdárna Valašské Meziříčí opět připojila k celoevropské akci pořádané každoročně pod názvem Noc vědců. Pracovníci hvězdárny připravili pro zájemce bohatý program, který měl za úkol přiblížit všem krásy astronomie a její historii na Hvězdárně Valašské Meziříčí.

Noci vědců 2012 se na Hvězdárně Valašské Meziříčí zúčastnilo více než sto návštěvníků. To je srovnatelné s uplynulými ročníky a je zřejmé, že celoevropské a celonárodní pojetí této akce je pro veřejnost přitažlivé.

Podrovnější informace naleznete v sekci Co se podařilo.