13.06.2019
Klub nadaných dětí

Od září 2019 zahájí na Hvězdárně Valašské Meziříčí, p. o. svoji činnost Klub nadaných dětí pod záštitou Mensy ČR. Přihlášky do klubu bude možné zaslat nebo osobně předat na hvězdárně již během prázdnin, první setkání zájemců o klub bude v sobotu 14. září 2019 ve 14:00 hodin na Hvězdárně Valašské Meziříčí.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Pro návštěvníky » Dokumenty » Americký astronaut Andrew Feustel ve Valašském Meziříčí

Americký astronaut Andrew Feustel ve Valašském Meziříčí

Americký astronaut Andrew Feustel, účastník letů STS 125 - poslední oprava Hubblova kosmického teleskopu a STS 134 - mise k Mezinárodní kosmické stanici (i se známým Krtečkem), přijel do Česka na pozvání Akademie věd České republiky.

Program byl zajišťován ve spolupráci s Astronomickým ústavem AV ČR, Americkým centrem Velvyslanectví USA v Praze a Českou kosmickou kanceláří. Společně s výše uvedenými institucemi, Zlínským krajem, Statutárním městem Zlín a Městem Valašské Meziříčí akce v našem kraji pořádala Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace Zlínského kraje.

Zvukový záznam  (mp3; 7,7 MB) z besedy pro veřejnost konanou dne 5. srpna 2011 v prostorách hotelu Apollo.