01.06.2022
Klub nadaných dětí ve školním roce 2022/2023

Od září 2022 bude Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. nabírat nové zájemce do Klubu nadaných dětí, který zde funguje pod záštitou Dětské mensy již od roku 2019.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Změna otevírací doby hvězdárny během vánočních svátků

Změna otevírací doby hvězdárny během vánočních svátků

14.12.2011

Hvězdárna Valašské Meziříčí bude od soboty 24. prosince do neděle 1. ledna 2011 během dne uzavřena!

Večerní pozorování oblohy se ovšem neruší. Od úterka 27. prosince do pátku 30. prosince 2011 vás od 18:00 hodin provedeme pohádkovou zimní oblohou a společně si prohlédneme Měsíc, planety Jupiter a Uran, otevřenou hvězdokupu Plejády či mlhovinu M42 v dýce bájného hrdiny Orina a spoustu dalších zajímavých objektů noční oblohy. Sledovat budeme také přelet Mezinárodní vesmírné stanice ISS.

Udělejte si o vánočních svátcích tak trochu netradiční večer a zavítejte na Hvězdárnu Valašské Meziříčí.

Detailnější informace se dozvíte v sekci Večerní pozorování pro veřejnost.

autor: Markéta Konvičková