22.02.2019
Velikonoce na hvězdárně

Na jarní měsíce jsme pro děti z mateřských školek připravili program VELIKONOCE NA HVĚZDÁRNĚ.   Společně přivítáme jaro, popovídáme si o velikonočních zvycích a symbolech, zjistíme, proč máme čtyři roční období, proč má Měsíc více tváří, jestli i v hlubokém vesmíru máme kuřátka, beránka a jiné velikonoční symboly.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Zastavení ministra kultury na valašskomeziříčské hvězdárně

Ředitel hvězdárny velmi stručně představil pracoviště, které začínalo s obrovským nadšením, vůlí a pílí nadšenců astronomie. Představil zejména jeho současnost, provedené rekonstrukce, realizované rozvojové projekty, rozvoj vzdělávací i výzkumné činnosti. Hovořilo se i o propojení pracoviště s univerzitami, výzkumnými ústavy a také zahraničními pracovišti.

Díky podpoře zřizovatele Zlínského kraje i řady dalších institucí a firem, hvězdárna nadále udržuje a rozvíjí kvalitní vzdělávací programy, specializované a experimentální programy, výzkumné a observační aktivity, ale i akce pro širokou veřejnost.

Děkujeme jak panu ministrovi PhDr. Iljovi Šmídovi, tak i paní PhDr. Romaně Habartové, vedoucí odboru kultury ZK a Mgr. Miroslavu Kašnému, členu Rady ZK, že si v nabitém programu udělali čas na krátkou, ale intenzivní návštěvu naší hvězdárny.