22.09.2020
Blízký vzdálený svět zákrytů a erupcí

Odborný pracovník naší hvězdárny Ladislav Šmelcer se zhlédl v proměnných hvězdách. Už téměř čtvrt století patří k jejich zaníceným pozorovatelům. Svého času byl předsedou Sekce proměnných hvězd a exoplanet při České astronomické společnosti, nyní je jejím místopředsedou a pořadatelem celostátního praktika. Téma tajuplných vesmírných těles prolíná celým následujícím rozhovorem.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Úspěšný a bohatě navštívený seminář o kosmických technologiích

Úspěšný a bohatě navštívený seminář o kosmických technologiích

03.12.2012

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. ve spolupráci s Hvězdárnou v Partizánskom uspořádala ve dnech 23. až 25. listopadu seminář o kosmonautice se zaměřením na téma kosmické technologie - automaty versus člověk. Akci pořádanou v rámci projektu Obloha na dlani výrazně zpestřil svojí účastí slovenský kosmonaut Ivan Bella.

Podrobnější zhodnocení průběhu semináře včetně fotogalerie najdete na stránkách projektu Obloha na dlani.