25.11.2018
Úspěšný projekt energetických úspor

V  roce 2017 byla provedena rekonstrukce (zateplení objektu a výměna výplní stavebních otvorů) provozně-technického objektu Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o., který slouží jako zázemí hlavních objektů hvězdárny, jako odborná knihovna a studovna odborných pracovníků a stážistů.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Úspěšný a bohatě navštívený seminář o kosmických technologiích

Úspěšný a bohatě navštívený seminář o kosmických technologiích

03.12.2012

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. ve spolupráci s Hvězdárnou v Partizánskom uspořádala ve dnech 23. až 25. listopadu seminář o kosmonautice se zaměřením na téma kosmické technologie - automaty versus člověk. Akci pořádanou v rámci projektu Obloha na dlani výrazně zpestřil svojí účastí slovenský kosmonaut Ivan Bella.

Podrobnější zhodnocení průběhu semináře včetně fotogalerie najdete na stránkách projektu Obloha na dlani.