22.02.2019
Velikonoce na hvězdárně

Na jarní měsíce jsme pro děti z mateřských školek připravili program VELIKONOCE NA HVĚZDÁRNĚ.   Společně přivítáme jaro, popovídáme si o velikonočních zvycích a symbolech, zjistíme, proč máme čtyři roční období, proč má Měsíc více tváří, jestli i v hlubokém vesmíru máme kuřátka, beránka a jiné velikonoční symboly.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Úspěšný a bohatě navštívený seminář o kosmických technologiích

Úspěšný a bohatě navštívený seminář o kosmických technologiích

03.12.2012

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. ve spolupráci s Hvězdárnou v Partizánskom uspořádala ve dnech 23. až 25. listopadu seminář o kosmonautice se zaměřením na téma kosmické technologie - automaty versus člověk. Akci pořádanou v rámci projektu Obloha na dlani výrazně zpestřil svojí účastí slovenský kosmonaut Ivan Bella.

Podrobnější zhodnocení průběhu semináře včetně fotogalerie najdete na stránkách projektu Obloha na dlani.