22.09.2020
Blízký vzdálený svět zákrytů a erupcí

Odborný pracovník naší hvězdárny Ladislav Šmelcer se zhlédl v proměnných hvězdách. Už téměř čtvrt století patří k jejich zaníceným pozorovatelům. Svého času byl předsedou Sekce proměnných hvězd a exoplanet při České astronomické společnosti, nyní je jejím místopředsedou a pořadatelem celostátního praktika. Téma tajuplných vesmírných těles prolíná celým následujícím rozhovorem.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Soubor vzdělávacích materiálů projektu KOSOAP k dispozici

Soubor vzdělávacích materiálů projektu KOSOAP k dispozici

05.12.2011

Projekt Koordinující síť v oblasti astronomických odborně-pozorovatelských programů realizovaný ve spolupráci s našim slovenským partnerem Kysuckou hvězdárnou v Kysuckom Novom Meste se blíží ke svému konci.

Na podzim roku 2011 proběhly v areálu Hvězdárny Valašské Meziříčí, konkrétně v nově vybudované specializované učebně v jižní budově hvězdárny, tři vzdělávací soustedění s pracovním názvem "Pozorujme společně!". těchto akcí se účastnili žáci a studenti z obou zemí, stejně tak i mezi lektory měli zastoupení odborníci z obou států.

Na stránkách s výstupy projektu nejdete veškeré informace a materiály, včetně zpracovaných a vydaných vzdělávacích a metodických materiálů ve formátu pdf volně ke stažení.