22.02.2019
Velikonoce na hvězdárně

Na jarní měsíce jsme pro děti z mateřských školek připravili program VELIKONOCE NA HVĚZDÁRNĚ.   Společně přivítáme jaro, popovídáme si o velikonočních zvycích a symbolech, zjistíme, proč máme čtyři roční období, proč má Měsíc více tváří, jestli i v hlubokém vesmíru máme kuřátka, beránka a jiné velikonoční symboly.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Pozorování - Tři studně

Pozorování - Tři studně

08.07.2011

Se značnými obavami ohledně vývoje počasí jsme se vydali spolu s dalekohledy na pozorování Slunce i dalekohledem pro noční pozorování do vzdálené obce Tři Studně. Cesta byla i přes prázdninový čas poklidná, a tak jsme včas a v pořádku dorazili na místo konání recesistické oslavy u příležitosti vzniku nejmenšího náměstí v Evrospké unii.

Letošní oslavy byly v duchu vesmíru, kosmických letů a pochopitelně nezbytných UFOnů. Jak se akce povedla a co vše se na ní událo si můžete přečíst v rubrice Co se podařilo. Článek je doplněn bohatou fotogalerií.