22.09.2020
Blízký vzdálený svět zákrytů a erupcí

Odborný pracovník naší hvězdárny Ladislav Šmelcer se zhlédl v proměnných hvězdách. Už téměř čtvrt století patří k jejich zaníceným pozorovatelům. Svého času byl předsedou Sekce proměnných hvězd a exoplanet při České astronomické společnosti, nyní je jejím místopředsedou a pořadatelem celostátního praktika. Téma tajuplných vesmírných těles prolíná celým následujícím rozhovorem.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Párou na Karlovskou pouť a za pozorováním Slunce

Párou na Karlovskou pouť a za pozorováním Slunce

08.08.2011

Na Karlovskou pouť vyrážejí každoročně tisíce lidí nejen ze Vsetínska, ale také ze vzdálenějších koutů České republiky a dokonce i ze zahraničí. Mimo tradiční stánky s nejrůznějším zbožím je velkým lákadlem také bohatý kulturní program během pouti a letos také vlak tažený parní lokomotivou "Matěj" a možnost pozorování Slunce v železniční stanici.

Bližší informace k této vydařené akce včetně fotogalerie naleznete v rubrice Mediální výstupy.

autor: Markéta Landová