16.09.2019
Astronomický kroužek 2019/2020

Ve středu 18. 9. 2019 v 15.30 hodin se uskuteční na hvězdárně zahajovací schůzka astronomického kroužku pro všechny (téměř) příznivce denní a noční oblohy.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Nové webové stránky Hvězdárny Valašské Meziříčí

Nové webové stránky Hvězdárny Valašské Meziříčí

06.05.2008

Pracovníci Hvězdárny Valašské Meziříčí ve spolupráci s kolegy ze společnosti WebConsult.cz – Internet & Marketing s.r.o. navrhli a připravili novou webovou prezentaci, která mnohem více vyhovuje moderním požadavkům internetové prezentace i uživatelům.

Úvodní strana nové webové prezentace Hvězdárny Valašské Meziříčí

Kromě nové grafické podoby a struktury najdete na nových stránkách řadu nových rubrik, které naznačují směry plánovaného rozvoje naší hvězdárny. Najdete zde databázi programů určených školám a školní mládeži s možností vyhledávání a filtrování podle zadaných parametrů.

Turisté a cestovatelé zde naleznou rubriku určenou právě jim, kde jsou informace o blízkých hvězdárnách, ale i jiných turisticky zajímavých cílech. Najdou zde základní informace a odkazy o možnostech ubytování, stravování apod.

Realizovaným i aktuálním projektům je věnován zcela samostaný oddíl, kde naleznete informace o akcích, samotných projektech, realizačních týmech a hlavně výstupech, které tak zůstávají k dispozici uživatelům i po skončení projektu.

Samozřejmostí je kalendář akcí, aktuality z kosmonautiky a astronomie (AKA) a jako novinku v České republice zde najdete i tiskové zprávy ESO v českém jazyce.

V počátečním období však prosíme o Vaši shovívavost. Budeme vychytávat a odstraňovat případné drobné problémy a doplňovat některé další rubriky. Uvítáme však Vaše připomínky i komentáře.

Děkujeme!