25.11.2018
Úspěšný projekt energetických úspor

V  roce 2017 byla provedena rekonstrukce (zateplení objektu a výměna výplní stavebních otvorů) provozně-technického objektu Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o., který slouží jako zázemí hlavních objektů hvězdárny, jako odborná knihovna a studovna odborných pracovníků a stážistů.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Kosmonautika a raketová technika 2010

Kosmonautika a raketová technika 2010

30.11.2010

Poslední listopadový víkend je na Hvězdárně Valašské Meziříčí tradičně (již skoro 40 let) věnován novinkám v kosmonautice a raketové technice. Letošní seminář se však od těch minulých přece jen odlišoval. Byl pořádán ve spolupráci s hvězdárnou v Partizánskom (Slovenská republika). Seminář „Kosmonautika a raketová technika“ s podtitulem „Kosmické technologie – astronomie z oběžné dráhy“ byl uspořádán v rámci projektu „Obloha na dlani“, který je spolufinancován OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013.

Podrobnější informace najdete v sekci "Co se podařilo".