25.11.2018
Úspěšný projekt energetických úspor

V  roce 2017 byla provedena rekonstrukce (zateplení objektu a výměna výplní stavebních otvorů) provozně-technického objektu Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o., který slouží jako zázemí hlavních objektů hvězdárny, jako odborná knihovna a studovna odborných pracovníků a stážistů.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Informační den pro pedagogy » Informační den pro pedagogy

Informační den pro pedagogy

22.06.2017

Ve středu 21. června 2017 jsme v celém areálu hvězdárny uspořádali „Informační den pro pedagogy“.

Formou názorných ukázek jsme pedagogy seznámili s nabídkou programů, které mohou využít jako zajímavý doplněk výuky a provedli je novými venkovními expozicemi. Předvedli jsme ukázky programů nejen z astronomie, ale i elektromagnetismu, optiky, robotiky, meteorologie a geologie. Děkujeme všem nadšeným učitelům, kteří nás navštívili a rovněž Městu Valašské Meziříčí, které celou akci podpořilo.