22.09.2020
Blízký vzdálený svět zákrytů a erupcí

Odborný pracovník naší hvězdárny Ladislav Šmelcer se zhlédl v proměnných hvězdách. Už téměř čtvrt století patří k jejich zaníceným pozorovatelům. Svého času byl předsedou Sekce proměnných hvězd a exoplanet při České astronomické společnosti, nyní je jejím místopředsedou a pořadatelem celostátního praktika. Téma tajuplných vesmírných těles prolíná celým následujícím rozhovorem.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Informace o návštěvě A. Feustela ve Zlínském kraji

Informace o návštěvě A. Feustela ve Zlínském kraji

12.08.2011

Dne 5. srpna 2011 navštívil v rámci svého turné po České republice americký astronaut Andrew J. Feustel se svou rodinou také Zlínský kraj. Jak probíhala oficiální část návštěvy, besedy pro veřejnost i soukromá část programu můžete se podívat na následující dvě fotogalerie:

Oficiální fotogalerie návštěvy Valašského Meziříčí

Fotogalerie z průběhu celé návštěvy Zlínského kraje

Kromě fotografické dokumentace zveřejňujeme také trochu osobní pohled na průběh jeho návštěvy v článku Jeden a kousek dne s americkým astronautem.