25.09.2018
Letní putování vesmírem 2018

Je již tradicí, že s odcházejícím létem se ohlédneme zpět a hodnotíme proběhlé události. K nim patří i astronomické tábory pro děti od 7 do 15 let věku, které na hvězdárně pořádáme desítky let. Letošní skladba táborů byla následující: v červenci pobytový astronomický tábor a v srpnu příměstský tábor.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Druhý turnus astronomického tábora

Druhý turnus astronomického tábora

02.09.2010

Skončil druhý turnus tradičního astronomického tábora, který má na Hvězdárně Valašské Meziříčí velmi dlouhou tradici. Je to příležitost pro všechny mladé zájemce o astronomii, ale i kosmonautiku. Program astronomického tábora je nejen o astronomii, ale také o sportu, poznávání a aktivním trávení volného času.

Zájem o tuto akci každým rokem roste, takže jsme v letošním roce poprvé naplnili dva turnusy. První z nich byl zaměřen na mladší děti a mládež, druhý turnus na počátku srpna pro starší mládež do 18 let.

Podrobnější informace najdete v rubrice Co se podařilo.