27.04.2021
Vydejte se s námi do stratosféry!

Touha prozkoumat stratosféru a její vliv nejen na živé organismy stojí za projektem s názvem Společně na hranici vesmíru. Jeho cílem je vytvořit, podpořit a udržet malé vývojové a výzkumné týmy složené z techniků a výzkumníků z obou stran česko-slovenské hranice. Projekt jsme začali realizovat v listopadu 2020 a i přes nepřízeň okolních podmínek, úspěšně pokračuje.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Druhý turnus astronomického tábora

Druhý turnus astronomického tábora

02.09.2010

Skončil druhý turnus tradičního astronomického tábora, který má na Hvězdárně Valašské Meziříčí velmi dlouhou tradici. Je to příležitost pro všechny mladé zájemce o astronomii, ale i kosmonautiku. Program astronomického tábora je nejen o astronomii, ale také o sportu, poznávání a aktivním trávení volného času.

Zájem o tuto akci každým rokem roste, takže jsme v letošním roce poprvé naplnili dva turnusy. První z nich byl zaměřen na mladší děti a mládež, druhý turnus na počátku srpna pro starší mládež do 18 let.

Podrobnější informace najdete v rubrice Mediální výstupy.