13.11.2020
Zákryty hvězd? Fascinující disciplína!

Stačí být ve správný čas na správném místě, a i pozorný amatér se může stát svědkem fascinující podívané. A když sledovaný úkaz navíc doloží kamerovým záznamem, může svým dílem přispět k bližšímu poznání nebeských objektů. Pozorování zákrytů hvězd je zkrátka vzrušující astronomická disciplína, a proto není divu, že Petr Zelený se jí věnuje bezmála třicet let.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Druhý turnus astronomického tábora

Druhý turnus astronomického tábora

02.09.2010

Skončil druhý turnus tradičního astronomického tábora, který má na Hvězdárně Valašské Meziříčí velmi dlouhou tradici. Je to příležitost pro všechny mladé zájemce o astronomii, ale i kosmonautiku. Program astronomického tábora je nejen o astronomii, ale také o sportu, poznávání a aktivním trávení volného času.

Zájem o tuto akci každým rokem roste, takže jsme v letošním roce poprvé naplnili dva turnusy. První z nich byl zaměřen na mladší děti a mládež, druhý turnus na počátku srpna pro starší mládež do 18 let.

Podrobnější informace najdete v rubrice Mediální výstupy.