01.06.2022
Klub nadaných dětí ve školním roce 2022/2023

Od září 2022 bude Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. nabírat nové zájemce do Klubu nadaných dětí, který zde funguje pod záštitou Dětské mensy již od roku 2019.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Den otevřených dveří na Hvězdárně Valašské Meziříčí při Dni Zlínského kraje

Den otevřených dveří na Hvězdárně Valašské Meziříčí při Dni Zlínského kraje

06.10.2011

První říjnovou sobotu sfoukl Zlínský kraj na pomyslném dortu jedenáctou svíčku a narozeninová oslava se nesla celým krajem ve velkolepém duchu - cestovalo se parním vlakem, hrála cimbálovka a dechovka, jezdilo se Baťovou pojízdnou pracovnou v Baťově mrakodrapu a dveře některých muzeí, galerií a rozhleden byly otevřené dokořán. Pozadu nezůstala ani Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace Zlínského kraje, která návštěvníkům dovolila nakouknout i do dveří běžně zavřených. A že se bylo na co dívat.

Více než 100 návštěvníků prošlo 1. října 2011 dveřmi Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o., aby v krásný slunečný den jednak nahlédli do všech zákoutí jednotlivých budov hvězdárny, a jednak aby se skrze naše dalekohledy podívali na Slunce, planety a hvězdy.

Zábavné pořady a hry pro děti zaujaly nejen děti, ale také dospělé.

Bližší informace včetně fotogalerie naleznete v rubrice Mediální výstupy.

autor: Markéta Konvičková