13.11.2020
Zákryty hvězd? Fascinující disciplína!

Stačí být ve správný čas na správném místě, a i pozorný amatér se může stát svědkem fascinující podívané. A když sledovaný úkaz navíc doloží kamerovým záznamem, může svým dílem přispět k bližšímu poznání nebeských objektů. Pozorování zákrytů hvězd je zkrátka vzrušující astronomická disciplína, a proto není divu, že Petr Zelený se jí věnuje bezmála třicet let.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Aktuality z Valašské astronomické společnosti

Aktuality z Valašské astronomické společnosti

05.05.2010

Valašská astronomická společnost (VAS) je občanským sdružením založeným v zájmu rozvoje a podpory astronomie a přírodních věd vůbec, jakožto i v zájmu obecné vzdělanosti občanů regionu Valašsko i celé této republiky, zvláště pak mládeže. Členem se mohou stát jak fyzické, tak právnické osoby.

Díky využití nového redakčního systému pro správu webových stránek jsme mohli zkvalitnit informační servis určený členům naší společnosti. Kromě standartních informací jsme zřídili také rubriku Aktuálně z VAS, kde se všichni zájemci mohou seznámit s aktualitami ze života Valašské astronomické společnosti.

Velmi rádi mezi sebou uvítáme nové členy! Další informace o podmínkách vstupu do společnosti najdete v rubrice Členství.