22.03.2020
Astronomický kroužek pokračuje v činnosti

Hvězdárna veřejnosti oznamuje, že astronomický kroužek pokračuje ve své činnosti ve formě videokonferencí (Skype). Důvodem jsou vládní nařízení, která fakticky znemožňují činnost kroužku v původní podobě. Nechceme ztratit kontakt se svými příznivci a zároveň chceme splnit závazky, které jsme dali účastníkům a jejich rodičům. Dále si uvědomujeme, že udržení současných sociálních kontaktů bude důležité i pro stav po skončení vládních opatření.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Aktuality z Valašské astronomické společnosti

Aktuality z Valašské astronomické společnosti

05.05.2010

Valašská astronomická společnost (VAS) je občanským sdružením založeným v zájmu rozvoje a podpory astronomie a přírodních věd vůbec, jakožto i v zájmu obecné vzdělanosti občanů regionu Valašsko i celé této republiky, zvláště pak mládeže. Členem se mohou stát jak fyzické, tak právnické osoby.

Díky využití nového redakčního systému pro správu webových stránek jsme mohli zkvalitnit informační servis určený členům naší společnosti. Kromě standartních informací jsme zřídili také rubriku Aktuálně z VAS, kde se všichni zájemci mohou seznámit s aktualitami ze života Valašské astronomické společnosti.

Velmi rádi mezi sebou uvítáme nové členy! Další informace o podmínkách vstupu do společnosti najdete v rubrice Členství.