22.09.2020
Blízký vzdálený svět zákrytů a erupcí

Odborný pracovník naší hvězdárny Ladislav Šmelcer se zhlédl v proměnných hvězdách. Už téměř čtvrt století patří k jejich zaníceným pozorovatelům. Svého času byl předsedou Sekce proměnných hvězd a exoplanet při České astronomické společnosti, nyní je jejím místopředsedou a pořadatelem celostátního praktika. Téma tajuplných vesmírných těles prolíná celým následujícím rozhovorem.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Aktuality z Valašské astronomické společnosti

Aktuality z Valašské astronomické společnosti

05.05.2010

Valašská astronomická společnost (VAS) je občanským sdružením založeným v zájmu rozvoje a podpory astronomie a přírodních věd vůbec, jakožto i v zájmu obecné vzdělanosti občanů regionu Valašsko i celé této republiky, zvláště pak mládeže. Členem se mohou stát jak fyzické, tak právnické osoby.

Díky využití nového redakčního systému pro správu webových stránek jsme mohli zkvalitnit informační servis určený členům naší společnosti. Kromě standartních informací jsme zřídili také rubriku Aktuálně z VAS, kde se všichni zájemci mohou seznámit s aktualitami ze života Valašské astronomické společnosti.

Velmi rádi mezi sebou uvítáme nové členy! Další informace o podmínkách vstupu do společnosti najdete v rubrice Členství.