25.09.2018
Letní putování vesmírem 2018

Je již tradicí, že s odcházejícím létem se ohlédneme zpět a hodnotíme proběhlé události. K nim patří i astronomické tábory pro děti od 7 do 15 let věku, které na hvězdárně pořádáme desítky let. Letošní skladba táborů byla následující: v červenci pobytový astronomický tábor a v srpnu příměstský tábor.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Aktuality z Valašské astronomické společnosti

Aktuality z Valašské astronomické společnosti

05.05.2010

Valašská astronomická společnost (VAS) je občanským sdružením založeným v zájmu rozvoje a podpory astronomie a přírodních věd vůbec, jakožto i v zájmu obecné vzdělanosti občanů regionu Valašsko i celé této republiky, zvláště pak mládeže. Členem se mohou stát jak fyzické, tak právnické osoby.

Díky využití nového redakčního systému pro správu webových stránek jsme mohli zkvalitnit informační servis určený členům naší společnosti. Kromě standartních informací jsme zřídili také rubriku Aktuálně z VAS, kde se všichni zájemci mohou seznámit s aktualitami ze života Valašské astronomické společnosti.

Velmi rádi mezi sebou uvítáme nové členy! Další informace o podmínkách vstupu do společnosti najdete v rubrice Členství.