16.09.2019
Astronomický kroužek 2019/2020

Ve středu 18.9.2019 v 15.30 hod se uskuteční na hvězdárně zahajovací schůzka astronomické kroužku pro všechny (téměř) příznivce denní a noční oblohy.

Před koncem prázdnin, v týdnu mezi 24. – 31. srpnem 2019, se na hvězdárně ve Valašském Meziříčí sešlo celkem 17 účastníků praktika pozorovatelů proměnných hvězd. Podobně jako v loňském roce se na letošním praktiku objevilo několik nováčků. Ale nebyly to úplní nováčci, neboť někteří z nich již prošli úpickou expedicí, takže o proměnných hvězdách už něco věděli.

Nacházíte se: Úvodní stránka » VAS » Členství

Členství

Členem sdružení se může stát kterákoliv fyzická nebo právnická osoba. Členové sdružení dostávají 11x ročně programový letáček Hvězdárny Valašské Meziříčí a 1x ročně zpravodaj. Rovněž mají vstup zdarma nebo se slevou na akce, pořádané Hvězdárnou Valašské Meziříčí a další výhody. Jak se stát členem?

Stáhněte si a vyplňte přihlášku (doc, 29 kB) a pošlete nám ji v tištěné podobě na adresu Hvězdárny ve Valašském Meziříčí nebo elektronicky na asistentka@astrovm.cz. Poté se vám ozveme a oznámíme další postup (variabilní symbol pro zaplacení členského příspěvku apod.)

Členské příspěvky do VAS:

V roce 2009 byl stanoven členský příspěvek do VAS ve výši 200 Kč.

Novinkou je elektronické členství, u kterého činní příspěvek 80 Kč.

Elektronické členství ve VAS se od klasického členství liší pouze tím, že členové v tomto případě dostávají programový letáček, zpravodaj a popř. také další materiály elektronickou poštou. Nutné je nahlásit kontaktní email, na který vám budeme materiály zasílat!

Členství v České astronomické společnosti (ČAS)

Od roku 2008 je Valašská astronomická společnost kolektivním členem se statutem pobočky České astronomické společnosti (ČAS). Členové VAS tak mají možnost stát se členy ČAS s kmenovým členstvím ve VAS. Členské příspěvky do VAS a ČAS pak budete moci uhradit současně jednou platbou.

Pokud se chcete stát současně i členy ČAS, musíte kromě přihlášky do VAS (pokud již nejste členy), vyplnit také přihlášku do ČAS.

Přihlášku do ČAS si můžete stáhnout ve formátu doc zde: http://www.astro.cz/_data/files/2005/04/10/prihlaska.doc

Po vyplnění ji pošlete na email: asistentka@astrovm.cz.

Na rok 2012 byl stanoven členský příspěvek do ČAS pro výdělečně činné 400 Kč a pro nevýdělečně činné 300 Kč.

O výhodách členství v ČAS a o společnosti jako takové se více dočtete zde: http://www.astro.cz/cas