22.09.2020
Blízký vzdálený svět zákrytů a erupcí

Odborný pracovník naší hvězdárny Ladislav Šmelcer se zhlédl v proměnných hvězdách. Už téměř čtvrt století patří k jejich zaníceným pozorovatelům. Svého času byl předsedou Sekce proměnných hvězd a exoplanet při České astronomické společnosti, nyní je jejím místopředsedou a pořadatelem celostátního praktika. Téma tajuplných vesmírných těles prolíná celým následujícím rozhovorem.

Nacházíte se: Úvodní stránka » VAS » Aktuálně z VAS » Proběhly mimořádné korespondenční volby Rady VAS

Proběhly mimořádné korespondenční volby Rady VAS

Vydáno 8. ledna 2010

Volby do orgánů VAS úspěšně proběhly za vysoké účasti voličů. Celkem se vrátilo 23 platných hlasovacích lístků v podobě poštovní zásilky nebo elektronické zprávy (3 ks). Po kontrole platnosti hlasovacích lístků jsme přistoupili k jejich sečtení.

VÝSLEDKY VOLEB členů Rady VAS a revizorů

• Do Rady VAS byli zvoleni tito kandidáti (abecedně): Lenža Libor, Srba Jiří, Valenta Luboš
  • Jako revizoři byli zvoleni (abecedně): Hon Pavel a Martinek František

V nejbližší době bude svoláno první jednání nové Rady VAS za přítomnosti revizorů. Jakmile jednání proběhne, neprodleně vás budeme o jeho výsledcích a závěrech informovat.