13.06.2019
Klub nadaných dětí

Od září 2019 zahájí na Hvězdárně Valašské Meziříčí, p. o. svoji činnost Klub nadaných dětí pod záštitou Mensy ČR. Přihlášky do klubu bude možné zaslat nebo osobně předat na hvězdárně již během prázdnin, první setkání zájemců o klub bude v sobotu 14. září 2019 ve 14:00 hodin na Hvězdárně Valašské Meziříčí.

Nacházíte se: Úvodní stránka » VAS » Aktuálně z VAS » Proběhl VIII. sněm Valašské astronomické společnosti

Proběhl VIII. sněm Valašské astronomické společnosti

26. listopadu 2011 ve 13:30 hodin se uskutečnil už VIII. sněm Valašské astronomické společnosti, která je zároveň kolektivním členem České astronomické společnosti se statutem pobočky. Sněm se konal netradičně v hotelu Apollo a byl vtěsnán do velmi bohatého programu kosmonautického semináře. Proto měli účastníci sněmu také vzácnou možnost poslechnout si vyprávění pvního a zatím jediného slovenskéo kosmonauta pana Ing. Ivana Bellu.

Sněm VAS se zabýval především projednáním zpráv o činnosti a hospodaření za předchozí období 2009 až 2011. Distkutovala se také problematika členské základny. V současné době má VAS 40 členů a jejich počet po poklesu začíná mírně růst. Tento rostoucí trend bychom velmi rádi zachovali i nadále. Společnost hospodaří s kladnými výsledky a nemá zásadní problémy při zajišťování plánovaných akcí, a to také díky dotační pomoci ze strany České astronomické společnosti.

Přesný průběh sněmu včetně detailních informací bude po ověření zápisu k dispozici v elektronické podobě volně ke stažení. V tištěné podoby bude k dispozici v nejbližším Zpravodaji VAS, který vyjde zřemě v červnu 2012.

Děkujeme všem členům za jejich práci a podporu a přejeme do dalšího období hodně zdaru, pohody a zdraví.

Zápis z VIII. sněmu VAS - ze dne 26. listopadu 2011