Hvězdárna Valašské Meziříčí
www.astrovm.cz
Zřizovatelem organizace je
   


14.04.2024
Víkendová stáž studentů Společné laboratoře optiky UP a FZÚ AV ČR

Již tradičně se minimálně jednou za rok na naší hvězdárně objeví studenti předmětu SLO/PA Univerzity Palackého v Olomouci, Společné laboratoře optiky UP a FZÚ AV ČR. Stejně tomu bylo i letos, ale přece jen ta letošní stáž byla něčím výjimečná… světe div se, vyšlo nám počasí! A čím vším se studenti u nás zabývali? Hlavními tématy byly astronomické přístroje, astronomická pozorování a jejich zpracování.

18.03.2024
Hvězdárna na Den hvězdáren a planetárií představila nové modely Slunce a Země

Také valašskomeziříčská hvězdárna se v pátek 15. 3. 2024 zapojila do celorepublikového Dne hvězdáren a planetárií, aby veřejnosti představila práci těchto pracovišť, jejich význam a přínosy. Připravili jsme bohatý program od odpoledních až do večerních hodin, kdy si mohli trpěliví návštěvníci prohlédnout nejen našeho nejbližšího nebeského souputníka, ale také největší planetu Sluneční soustavy Jupiter. Odpolední programy byl určený zejména dětem a v podvečer jsme veřejnosti slavnostně představili dva nové nafukovací modely těles nebeských, Slunce a naší planety Země.

05.01.2024
Činnost Klubu nadaných dětí ve školním roce 2023/2024

Klub nadaných dětí funguje na hvězdárně od roku 2019. Klub se každý nový školní rok otevírá pro nové zájemce, výjimkou byl hned první ročník, který se kvůli covidovým omezením protáhl na roky dva.
Ve školním roce 2023/2024 klub navštěvuje 8 chlapců ve věku 8-10 let se svým jedním rodičem.

Přihlašte se k odběru aktualit AKA, novinek z hvězdárny a akcí:

S Vašimi osobními údaji pracujeme dle našich zásad zpracování osobních údajů.

Více informací o zasílání novinek

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Mediální výstupy » Kurz Marketing cestovního ruchu

Kurz Marketing cestovního ruchu

Slavnostní zahájení kurzu.V priestoroch Hvezdárne vo Valašskom Meziříčí sa 27. 5. 2010 uskutočnil kurz Marketing v cestovnom ruchu.
Odborná lektorka s dlhoročnou praxou v oblasti cestovného ruchu a marketingu v dopoludňajšej časti poskytla  základný prehľad o technikách a špecifikách marketingu so špecializáciou na prihraničnú oblasť.

Program bol rozdelený do niekoľkých blokov. Dopoludňajší blok sa skladal z týchto častí: základy marketingu, rôzne definície marketingu, vízie do budúcnosti, reakcie firiem v súčasnom svete, kvalita marketingu, marketingové plánovanie, marketingová stratégia, marketingový výskum, marketing a informačné technológie, nástroje marketingu cestovného ruchu, propagačný mix – reklama, publicita, public relation, podpora predaja, cena služieb, programovanie a vytváranie balíčkov, spolupráca medzi kultúrnymi organizáciami a výhody spolupráce, informačné a komunikačné technológie, špecifiká marketingu cestovného ruchu, návštevník a jeho voľba, špecifiká služieb v cestovnom ruchu, marketingový mix 8P, vplyvy IKT na marketing cestovného ruchu, špecifiká služieb v cestovnom ruchu, návštevník a jeho voľba, špecifiká produktov cestovného ruchu, vybrané aplikácie cestovného ruchu, nástroje marketingu cestovného ruchu, výhody spolupráce, technológia je prostriedkom, informačné a komunikačné technológie.

Pohled do přednáškového sálu. Počet zájemců o kurz předčil naše očekávání.

Popoludňajší blok bol venovaný marketingu v praxi: vybrané aplikácie v cestovnom ruchu, paretovo pravidlo, propagačné materiály inštitúcií a ich náležitosti, internetová prezentácia, propagácia a prezentácia telefonickou formou alebo ako správne telefonovať, ako pripraviť marketingový plán, na čo nezabudnúť pri plánovaní a realizácii reklamnej kampane, dôležitosť vyhodnotenia reklamnej kampane.

Pre 31 účastníkov kurzu bola dôležitá najmä popoludňajšia časť. Zástupcovia štyroch prihraničných hvezdární, dvoch úradov samosprávnych krajov, osvetových zariadení, múzeí, knižníc, domov kultúry, informačného centra a strednej školy cestovného ruchu si mohlo navzájom odovzdávať svoje skúsenosti z oblasti marketingu a jeho využitia pre rozvoj svojich inštitúcií. Dôležitou časťou kurzu boli aj diskusie počas krátkych prestávok v programe.

Prerokovali sme ďalšie možnosti spolupráce prihraničných kultúrnych organizácií v oblasti vzdelávania, výstavníctva, odborných programov.

Většina účastníků kurzu Marketing v cestovním ruchu.


RNDr. Ján Mäsiar v Kysuckom Novom Meste 1. 6. 2010

autor: Libor Lenža


   
Tato stránka je vytištěna z webu www.astrovm.cz
Těšíme se na Vaši návštěvu.
WebArchiv Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 78, 757 01 Valašské Meziříčí
Příspěvková organizace Zlínského kraje. Telefon: 571 611 928, E-mail: info@astrovm.cz, Vyrobil: WebConsult.cz
Jak chráníme Vaše osobní údaje | Nastavení cookies