13.06.2019
Klub nadaných dětí

Od září 2019 zahájí na Hvězdárně Valašské Meziříčí, p. o. svoji činnost Klub nadaných dětí pod záštitou Mensy ČR. Přihlášky do klubu bude možné zaslat nebo osobně předat na hvězdárně již během prázdnin, první setkání zájemců o klub bude v sobotu 14. září 2019 ve 14:00 hodin na Hvězdárně Valašské Meziříčí.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Vydařený seminář o planetě Zemi

Vydařený seminář o planetě Zemi

22.10.2008

Rok 2008 byl z iniciativy IUGS, Mezinárodní unie geologických věd a organizace UNESCO na Valném shromáždění OSN vyhlášen jako Mezinárodní rok planety Země. Cílem je připomenout a přiblížit opomíjený význam těchto věd pro celosvětový udržitelný rozvoj, omezení přírodních rizik, racionalizaci výstavby a optimální využívání přírodních zdrojů.

K této výjimečné iniciativě se připojila ve spolupráci s Geofyzikálním ústavem AV ČR, v.v.i. a Českou astronomickou společností i Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. Podporu poskytla také společnost CS CABOT, spol. s r. o. Valašské Meziříčí.

Podrobnější informace najdete v rubrice Co se podařilo.