13.11.2020
Zákryty hvězd? Fascinující disciplína!

Stačí být ve správný čas na správném místě, a i pozorný amatér se může stát svědkem fascinující podívané. A když sledovaný úkaz navíc doloží kamerovým záznamem, může svým dílem přispět k bližšímu poznání nebeských objektů. Pozorování zákrytů hvězd je zkrátka vzrušující astronomická disciplína, a proto není divu, že Petr Zelený se jí věnuje bezmála třicet let.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Úspěšné turné digitálního planetária Zlínským krajem

Úspěšné turné digitálního planetária Zlínským krajem

23.05.2012

Děti z celkem dvanácti tříd v rozmezí od prvního do devátého ročníku tří měst Zlínského kraje (Uherský Brod, Valašské Meziříčí a Zlín) měly možnost se během měsíce května seznámit díky programu digitálního planetária  zakoupeného v rámci projektu Obloha na dlani partnerskou Hvězdárnou v Partizánskom s aktuálním děním na denní a noční obloze a s jednotlivými tělesy sluneční soustavy.

Podrobnější informace včetně fotogalerie najdete v na stránkách projektu Obloha na dlani (www.oblohanadlani.eu) v rubrice "Podařilo se nám".

autor: Markéta Konvičková