22.09.2020
Blízký vzdálený svět zákrytů a erupcí

Odborný pracovník naší hvězdárny Ladislav Šmelcer se zhlédl v proměnných hvězdách. Už téměř čtvrt století patří k jejich zaníceným pozorovatelům. Svého času byl předsedou Sekce proměnných hvězd a exoplanet při České astronomické společnosti, nyní je jejím místopředsedou a pořadatelem celostátního praktika. Téma tajuplných vesmírných těles prolíná celým následujícím rozhovorem.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Úspěšné turné digitálního planetária Zlínským krajem

Úspěšné turné digitálního planetária Zlínským krajem

23.05.2012

Děti z celkem dvanácti tříd v rozmezí od prvního do devátého ročníku tří měst Zlínského kraje (Uherský Brod, Valašské Meziříčí a Zlín) měly možnost se během měsíce května seznámit díky programu digitálního planetária  zakoupeného v rámci projektu Obloha na dlani partnerskou Hvězdárnou v Partizánskom s aktuálním děním na denní a noční obloze a s jednotlivými tělesy sluneční soustavy.

Podrobnější informace včetně fotogalerie najdete v na stránkách projektu Obloha na dlani (www.oblohanadlani.eu) v rubrice "Podařilo se nám".

autor: Markéta Konvičková