22.02.2019
Velikonoce na hvězdárně

Na jarní měsíce jsme pro děti z mateřských školek připravili program VELIKONOCE NA HVĚZDÁRNĚ.   Společně přivítáme jaro, popovídáme si o velikonočních zvycích a symbolech, zjistíme, proč máme čtyři roční období, proč má Měsíc více tváří, jestli i v hlubokém vesmíru máme kuřátka, beránka a jiné velikonoční symboly.

Nacházíte se: Úvodní stránka » VAS » Aktuálně z VAS » Situace v členské základně společnosti

Situace v členské základně společnosti

Vydáno: 5. května 2010

V roce 2009 měla společnost celkem 43 členů z toho 30 využilo možnost klasického členství a 13 tzv. elektronickou formu. Z celkového počtu byli dva členové ze Slovenska. Oproti roku 2008 se podařilo získat 11 nových členů, a to především díky aktivitě bývalého vedení v souvislosti s vydáváním elektronického časopisu Gliese.

V letošním roce 2010 je situace ke dni 5. 5. 2010 následující: členské poplatky zaplatilo celkem 31 členů, z toho 23 klasické členství a 8 členství elektronické. Počet členů ze Slovenska se nezměnil. Oproti předchozímu roku máme registrovány 3 nové členy.

Valašská astronomická společnost (VAS) je kolektivním členem České astronomické společnosti (ČAS) se statutem pobočky. To znamená, že zájemci o členství v ČAS se mohou stát jejími členy tak, že se do ČAS přihlásí a naši společnost si vyberou jako společnost svého tzv. kmenového členství. Po přihlášení uhradí členské příspěvky jak do VAS (200 Kč plnohodnotné členství), tak do ČAS (400 Kč), našim prostřednictvím.