01.06.2022
Klub nadaných dětí ve školním roce 2022/2023

Od září 2022 bude Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. nabírat nové zájemce do Klubu nadaných dětí, který zde funguje pod záštitou Dětské mensy již od roku 2019.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Mediální výstupy » Hvězdárna přijme další táborníky

Hvězdárna přijme další táborníky

Další děti se zájmem o astronomii mohou prožít část letních prázdnin v naší hvězdárně.

„Pro velký zájem jsme se rozhodli uspořádat také druhý turnus příměstského tábora, který proběhne od 23. do 27. srpna,“ sděluje odborný pracovník hvězdárny a každoroční táborový vedoucí Radek Kraus s tím, že první turnus příměstského i tradiční pobytový tábor jsou už obsazeny.

Na příměstský tábor, jehož účastníci se každé odpoledne vracejí domů, lze přihlásit děti od 6 let. „Je to vzdělávací tábor, na němž hravou formou poznávají noční oblohu, učí se na ní orientovat a osvojují si základy experimentální fyziky,“ popisuje Kraus. Mimo to se táborníci věnují programování malých robotů, sportují, kreslí a podnikají výlety do okolí.

Všechny potřebné informace včetně přihlášek lze nalézt na webu www.astrovm.cz, odkaz Dětem.