01.06.2022
Klub nadaných dětí ve školním roce 2022/2023

Od září 2022 bude Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. nabírat nové zájemce do Klubu nadaných dětí, který zde funguje pod záštitou Dětské mensy již od roku 2019.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Mediální výstupy » Z hvězdárny pod stromeček

Z hvězdárny pod stromeček

Přemýšlíte nad vánočním dárkem pro své blízké? Darujte jim Hvězdářský kalendář na rok 2021! Praktický stolní kalendář obsahuje přehled astronomických výročí, informace o polohách hvězd a planet pro daný den i atraktivní fotografie vesmírných těles, kosmických lodí a jubilujících průkopníků astronomie. Zanícené astronomy jistě potěší Hvězdářská ročenka s astronomickými daty pro rok 2021, která vychází už bezmála 100 let. Reprezentativní dárek představuje kniha s názvem Okres Vsetín. Obsáhlá publikace, jejíž součástí je i DVD, nabízí ucelený pohled na přírodní poměry, společenský a kulturní vývoj, průmysl, vědu a techniku tohoto regionu a podrobný místopis jednotlivých měst a obcí.

Stolní kalendář i obě publikace si můžete objednat  u pracovnice naší hvězdárny Dagmar Konvičné, e-mail dkonvicna@astrovm.cz, telefon 571 611 928.