27.04.2021
Vydejte se s námi do stratosféry!

Touha prozkoumat stratosféru a její vliv nejen na živé organismy stojí za projektem s názvem Společně na hranici vesmíru. Jeho cílem je vytvořit, podpořit a udržet malé vývojové a výzkumné týmy složené z techniků a výzkumníků z obou stran česko-slovenské hranice. Projekt jsme začali realizovat v listopadu 2020 a i přes nepřízeň okolních podmínek, úspěšně pokračuje.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Mediální výstupy » Muzejní noc také ve hvězdárně

Muzejní noc také ve hvězdárně

Návštěvníci Meziříčské muzejní noci by rozhodně neměli minout naši hvězdárnu.
Zdejší areál bývá tradiční zastávkou na cestě za programem plným hudby, zábavy, poznání a zajímavých zážitků, který se odehrává po celém městě. Nejinak tomu bude o letošní Meziříčské muzejní noci, jež propukne v pátek 30. července od 19:00 do 24:00 hodin.
„Zájemcům nabídneme návštěvu dřevěné Ballnerovy hvězdárny, kde si budou moci prohlédnout expozici historických meteorologických přístrojů a podívat se do její kopule,“ informuje ředitel hvězdárny Libor Lenža. „Pro veřejnost otevřeme také obě budovy současné hvězdárny, kde nahlédnou pod pokličku našich odborných astronomických programů a observačních projektů. Za hezkého počasí se budou moci podívat na večerní a noční oblohu prostřednictvím dalekohledu v centrální kopuli, při větším zájmu rozestavíme malé dalekohledy v parku hvězdárny.“
Více informací o Meziříčské muzejní noci najdete na www.mmn.kzvalmez.cz.