01.06.2022
Klub nadaných dětí ve školním roce 2022/2023

Od září 2022 bude Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. nabírat nové zájemce do Klubu nadaných dětí, který zde funguje pod záštitou Dětské mensy již od roku 2019.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Mediální výstupy » Experimentárium ve Veselí nad Moravou.

Experimentárium ve Veselí nad Moravou.

Ve čtvrtek 24. února 2011 se v kavárně Café Pierre ve Veselí nad Moravou uskutečnil program Experimentárium, připravený pracovníky Hvězdárny Valašské Meziříčí. Akce byla organizována na objednávku občanského sdružení BRELAN D´AS.

Pro návštěvníky jsme připravili sadu optických a magnetických experimentů, které obvykle předvádíme pro školní exkurze na naší hvězdárně. Návštěvníci si na vlastní oči mohli některé z pokusů vyzkoušet a vše si detailně prohlédnout.

Vzhledem k příznivému počasí jsme o přestávce programu uskutečnili krátké pozorování oblohy malým dalekohledem.

V prostorách kavárny byly v průběhu pořadu k vidění také umělecké předměty inspirované tématem magnetismu, což pro nás i návštěvníky bylo příjemným doplňkem akce.

Programu se v příjemném prostředí kavárny zúčastnilo na 30 návštěvníků.

Děkujeme za pozvání a těšíme se někdy na shledanou.