22.09.2020
Blízký vzdálený svět zákrytů a erupcí

Odborný pracovník naší hvězdárny Ladislav Šmelcer se zhlédl v proměnných hvězdách. Už téměř čtvrt století patří k jejich zaníceným pozorovatelům. Svého času byl předsedou Sekce proměnných hvězd a exoplanet při České astronomické společnosti, nyní je jejím místopředsedou a pořadatelem celostátního praktika. Téma tajuplných vesmírných těles prolíná celým následujícím rozhovorem.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » ZRUŠENO: Program pro rodiny s dětmi - Počasí kolem nás

ZRUŠENO: Program pro rodiny s dětmi - Počasí kolem nás

Typ akce:akce pro děti
Termín konání akce: 19.09.2020 od 14:00

V sobotu 19. září ve 14:00 hodin Vás opět srdečně zveme k nám na hvězdárnu, tentokrát na program pro rodiny s dětmi s názvem POČASÍ KOLEM NÁS.
Některé projevy počasí vidí a vnímá každý na svém těle, jiné je potřeba změřit a pečlivě sledovat. Povíme si, co je meteorologie, jak sledujeme a měříme různé projevy počasí a představíme si některé jednoduché přístroje. Na závěr programu si prohlédneme meteorologickou stanici v areálu hvězdárny.

ZRUŠENO

Na akci je nutná rezervace na telefonním čísle 571 611 928 nebo na e-mailu info@astrovm.cz., nejpozději do pátku 18. 9. 2020 do 12:00 hodin.

Rezervace je platná po potvrzení z naší strany.
Vstupné: dospělí 50,- Kč, mládež 40,- Kč.

Plakát ke stažení:

V rámci programu, který pořádá Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., mohou být pořizovány obrazové a zvukové záznamy za účelem prezentace organizátora akce. Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace nenese odpovědnost za záznamy pořízené a zveřejněné jinými subjekty.