01.06.2022
Klub nadaných dětí ve školním roce 2022/2023

Od září 2022 bude Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. nabírat nové zájemce do Klubu nadaných dětí, který zde funguje pod záštitou Dětské mensy již od roku 2019.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » Vesmír na dosah

Vesmír na dosah

Typ akce:akce pro veřejnost
Termín konání akce: 06.10.2022 od 18:00 do 20:00

Vo štvrtok podvečer rozžiaria areál hvezdárne 5 metrové modely Mesiaca a planéty Mars. Krajská hvezdáreň v Žiline v spolupráci s Hvezdárňou vo Valašskom Meziříči pripravila pre širokú verejnosť prezentáciu modelov vesmírnych telies, večerné pozorovanie, krátky multimediálny program a vzdelávaciu výstavu. Príďte si vychutnať jedinečnú vesmírnu atmosféru, „dotknúť sa Mesiaca či Marsu“, dozvedieť sa množstvo vesmírnych zaujímavostí ale i poodhaliť krásy večerného neba prostredníctvom astronomických ďalekohľadov. Podujatie je realizované v rámci projektu Späť ku hviezdam.