27.04.2021
Vydejte se s námi do stratosféry!

Touha prozkoumat stratosféru a její vliv nejen na živé organismy stojí za projektem s názvem Společně na hranici vesmíru. Jeho cílem je vytvořit, podpořit a udržet malé vývojové a výzkumné týmy složené z techniků a výzkumníků z obou stran česko-slovenské hranice. Projekt jsme začali realizovat v listopadu 2020 a i přes nepřízeň okolních podmínek, úspěšně pokračuje.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » Sobotní program pro rodiny s dětmi - Cesta ke hvězdám

Sobotní program pro rodiny s dětmi - Cesta ke hvězdám

Typ akce:akce pro děti
Termín konání akce: 19.06.2021 od 14:00

Srdečně zveme rodiče s dětmi v sobotu 19. června 2021 ve 14:00 hodin na hvězdárnu na oblíbený program s názvem Cesta ke hvězdám nebo alespoň na oběžnou dráhu Země.

Po vynucené přestávce si  Vás opět dovolujeme pozvat na sobotní odpolední program pro rodiny s dětmi, ve kterém se společně podíváme mezi první snílky o cestách do vesmíru. Na některé jejich povedené i méně povedené nápady. Jednoduše si ukážeme na jakém principu fungují rakety, technické zařízení pro vynášení užitečného zatížení na oběžnou dráhu a co vše jim předcházelo. Neméně zajímavé bude i seznámení s prvními zvířecími kosmonauty a jejich (ne)úspěchy na startu, za letu i při přistání.

Být konstruktérem rakety nebo dokonce astronautem není vůbec jednoduché, o tom se můžete přesvědčit sami při výrobě rakety a odpálení ze startovací rampy.

Na akci je nutná rezervace na tel. čísle 571 611 928 nebo na e-mailu info@astrovm.cz., nejpozději do pátku 18. 6. 2021 do 12.hodin. Rezervace je platná po potvrzení z naší strany. Pro děti od 5 let.

Vstupné: dospělí 50,- Kč, mládež 40,- Kč.