22.09.2020
Blízký vzdálený svět zákrytů a erupcí

Odborný pracovník naší hvězdárny Ladislav Šmelcer se zhlédl v proměnných hvězdách. Už téměř čtvrt století patří k jejich zaníceným pozorovatelům. Svého času byl předsedou Sekce proměnných hvězd a exoplanet při České astronomické společnosti, nyní je jejím místopředsedou a pořadatelem celostátního praktika. Téma tajuplných vesmírných těles prolíná celým následujícím rozhovorem.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » PROGRAM PRO RODINY S DĚTMI - Zvyky a symboly Vánoc na hvězdárně

PROGRAM PRO RODINY S DĚTMI - Zvyky a symboly Vánoc na hvězdárně

Typ akce:akce pro děti
Termín konání akce: 15.12.2018 od 14:00

Srdečně zveme rodiče s dětmi v sobotu 15. prosince 2018 ve 14:00 hodin na program s názvem Zvyky a symboly Vánoc na hvězdárně.

Na konec roku jsme si pro Vás připravili program, ve kterém si předvánoční atmosféru zpříjemníme vyprávěním a objasněním mikulášských a vánočních tradic a symbolů z hlediska přírodních věd. Povíme si, co jsou to padající hvězdy, jak ve skutečnosti vypadá kometa, která hvězda se objeví na Štědrý den jako první, jak vzniká sníh a sněhové vločky, jak vzniká led, kde se bere uhlí, které nadělují čerti a spoustu dalších zajímavostí.
Chybět nebude ani tvoření a zábava s vánočními skřítky. To vše ve vánočně vyzdobené hvězdárně s šálkem čaje a sladkým překvapením.

Na akci je nutná rezervace na tel. čísle 571 611 928 nebo na e-mailu info@astrovm.cz. Rezervace je platná po potvrzení z naší strany. Děkujeme za pochopení.

Vstupné: dospělí 40,- Kč, mládež 30,- Kč

V rámci akce, kterou pořádá Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., mohou být pořizovány obrazové a zvukové záznamy za účelem prezentace organizátora akce. Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace nenese odpovědnost za záznamy pořízené a zveřejněné jinými subjekty.