13.06.2019
Klub nadaných dětí

Od září 2019 zahájí na Hvězdárně Valašské Meziříčí, p. o. svoji činnost Klub nadaných dětí pod záštitou Mensy ČR. Přihlášky do klubu bude možné zaslat nebo osobně předat na hvězdárně již během prázdnin, první setkání zájemců o klub bude v sobotu 14. září 2019 ve 14:00 hodin na Hvězdárně Valašské Meziříčí.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » Program pro rodiny s dětmi - Starověké experimenty

Program pro rodiny s dětmi - Starověké experimenty

Typ akce:akce pro děti
Termín konání akce: 08.06.2019 od 14:00

Z technických důvodů ZRUŠENO.

Srdečně zveme rodiče s dětmi v sobotu 8. června 2019 ve 14:00 hodin na hvězdárnu na program Starověké experimenty - Herónova fontána a v 16:00 hodin na program Starověké experimenty - Bagdádská láhev.

Oživlá historie na hvězdárně – staňte se spolu s námi antickými přírodními fyziky při sestavování Herónovy fontány a Bagdádské láhve. Tyto přístroje byly běžnou součástí života ve starověkých palácích (olejová lampa s automatickým doléváním oleje) a řemeslnických dílnách (galvanický článek). Skutečnou fyzikální podstatu fungování těchto přístrojů odhalila až moderní věda. Cílem je vyrobit a vyzkoušet funkčnost těchto přístrojů za aktivní pomoci návštěvníků.

Výrobu modelů podpořilo Ministerstvo kultury České republiky.

Na každý program je nutná rezervace na telefonním čísle 571 611 928 nebo na e-mailu.

Rezervace na program Herónova fontána :  info@astrovm.cz.

Rezervace na program Bagdádská láhev :  info@astrovm.cz.

Rezervace je platná po potvrzení z naší strany.

Vstupné: dospělí 50,- Kč, mládež 40,- Kč.

Plakát ke stažení:

V rámci programu, který pořádá Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., mohou být pořizovány obrazové a zvukové záznamy za účelem prezentace organizátora akce. Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace nenese odpovědnost za záznamy pořízené a zveřejněné jinými subjekty.