22.09.2020
Blízký vzdálený svět zákrytů a erupcí

Odborný pracovník naší hvězdárny Ladislav Šmelcer se zhlédl v proměnných hvězdách. Už téměř čtvrt století patří k jejich zaníceným pozorovatelům. Svého času byl předsedou Sekce proměnných hvězd a exoplanet při České astronomické společnosti, nyní je jejím místopředsedou a pořadatelem celostátního praktika. Téma tajuplných vesmírných těles prolíná celým následujícím rozhovorem.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » Program pro rodiny s dětmi - Fyzikální divadlo

Program pro rodiny s dětmi - Fyzikální divadlo

Typ akce:akce pro děti
Termín konání akce: 29.02.2020 od 14:00

Zveme rodiče s dětmi v sobotu 29. února ve 14:00 hodin, na program Fyzikální divadlo.

Zpříjemněte si sobotní odpoledne návštěvou hvězdárny, kde se Vás pokusíme přesvědčit, že fyzika je magická prima zábava. S námi zjistíte, že existuje neviditelnost, ale také to, že si na Venuši svíčkou neposvítíte. Pokusíme se roztančit mýdlové bubliny a přelévat plyn. A pokud si budete chtít něco vyzkoušet, tak bude připraveno dělo k ostřelování černé díry.

Program je přizpůsoben různým věkovým kategoriím.

Na akci je nutná rezervace na telefonním čísle 571 611 928 nebo na e-mailu info@astrovm.cz.

Rezervace je platná po potvrzení z naší strany.
Vstupné: dospělí 50,- Kč, mládež 40,- Kč.

V rámci programu, který pořádá Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., mohou být pořizovány obrazové a zvukové záznamy za účelem prezentace organizátora akce. Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace nenese odpovědnost za záznamy pořízené a zveřejněné jinými subjekty.