13.06.2019
Klub nadaných dětí

Od září 2019 zahájí na Hvězdárně Valašské Meziříčí, p. o. svoji činnost Klub nadaných dětí pod záštitou Mensy ČR. Přihlášky do klubu bude možné zaslat nebo osobně předat na hvězdárně již během prázdnin, první setkání zájemců o klub bude v sobotu 14. září 2019 ve 14:00 hodin na Hvězdárně Valašské Meziříčí.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » PROGRAM PRO RODINY S DĚTMI - Fyzika a chemie z kuchyňského šuplíku

PROGRAM PRO RODINY S DĚTMI - Fyzika a chemie z kuchyňského šuplíku

Typ akce:akce pro děti
Termín konání akce: 23.03.2019 od 14:00

Zveme rodiče s dětmi v sobotu 23. března, ve 14:00 hodin, na program Fyzika a chemie z kuchyňského šuplíku.

Čeká Vás další odpoledne plné fyzikálních a chemických experimentů, ve kterém bychom chtěli Vašim dětem zábavnou formou přiblížit vlastnosti vnějšího světa .

Program je přizpůsoben různém věkovým kategoriím.

Na akci je nutná rezervace na telefonním čísle 571 611 928 nebo na e-mailu info@astrovm.cz.

Rezervace je platná po potvrzení z naší strany.
Vstupné: dospělí 50,- Kč, mládež 40,- Kč.

Plakát ke stažení zde:

V rámci programu „Fyzika a chemie z kuchyňského šuplíku“, který pořádá Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., mohou být pořizovány obrazové a zvukové záznamy za účelem prezentace organizátora akce. Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace nenese odpovědnost za záznamy pořízené a zveřejněné jinými subjekty.